Mamma`en til godgutten Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vurderer og snart starte her hjemme
Teline Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Hehe, vi startet i slutten av august. Junior har konsentrasjonsevne i ca 5 min av gangen så vi trenger tid til å lage et tjuetallsgaver.
Ugl@ Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Sånt tar vi i adventstiden, vil ikke begynne med jula for tidlig, blir bare mas av det med ungene også hvis vi starter for tidlig. :-)
MillaCamilla Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Skal starte å strikke julekuler fra boka til Arne og Carlos nå i kveld, vi får se hvordan det går...wish me luck.
Hopptetussa90 Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Startet allerede i forrige uke, men setter ikke fram pynten før 1. desember. Elsker julen og lengter etter den nå
Gjest Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Håper inderlig vi slipper å lage julepynt, jeg! Regner med det kommer en del hjem fra barnehagen og det er grenser for hvor mye stasj man kan stable opp. 23. desember kommer alt fram og så har vi jul i jula og ikke leeeeenge før jul. Jula varer fra julaften til 20. dag jul, altså 13. januar.
Tokatter_USA Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 I hvert fall ikke før datters bursdag er over, mannens bursdag er over, Halloween og Thanksgiving. Puh.....
meg & to små vampyrer Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Vi pleier ikke lage egentlig. Men de lager jo i barnehagen. Kanskje vi skal kjøpe noe glanspapir i år... eneste som pleier å skje er at jeg blir sittende med alt, mens guttungen og hans far stikker av etter fem minutter. Den ene er for utålmodig og den andre mener han har for store fingre for sånt.. Jenta på 1 år tviler jeg på klarer å lage. he he:)
Teline Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 Man trenger altså ikke pynte til jul solv om man lager julepynt tidligere
Tøysetipp Skrevet 28. oktober 2010 #10 Skrevet 28. oktober 2010 Begynte for rundt en uke siden med juleforbredelser. Ungene laget julepynt, hørte på julemusikk, drakk julebrus, og laget også noe som skulle henge på treet. Førjulskos, mest fordi jeg er i julemodus og er så glad i slike hyggelige stunder som jeg ikke kan få nok av:-)
Cornelianelia Skrevet 28. oktober 2010 #11 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er veldig glad i førjulstida, elsker å pusle med juleverksted enten alene, med venninner eller med ungene. Men jeg lager ikke julepynt, julekort, julegodt eller noe annet julete før i desember. Det er desember som er julemåneden!
camilla^ Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 Vi har startet for lenge siden. Om alt er jul er en annen sak, men flere ting som ungene har laget som er pakket inn til julegaver. Jeg syns det er veldig koselig og pusle med slike ting, noe ungene gjør også så det er ikke jul selv om vi lager juleting her i huset. Det er jul når første advent er, når julen begynner å komme i huset.
Mamma`en til godgutten Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2010 Takker for masse svar:) Her er det også en gutt som ikke orker for mye før han vil starte noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå