Uwimana Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 - Hvordan er det best å gjøre det? vet jo at de setter på og fester på forskjellige måter - hvor lenge kan man ha det i? eller hvor lenge er det "pent" å ha det i - ca hvor mye koster det? _og anbefaler dere det? gjort det selv? fornøyd? Takk til dere som svarer:=)
Aliena Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg hadde det for noen år siden, etter et særdeles mislykket frisørbesøk. Var hos de som ble ansett for å være byens eksperter. Var definitivt IKKE fornøyd. Uansett hvordan jeg farget det ble de aldri lik min hårfarge. Håret var av en annen kvalitet enn mitt (Jeg har tykt og krøllete), sånn at jeg måtte slette alt håret for at det skulle se noenlunde likt ut. Festepunktene var irriterende å kjenne på. Tok de ut etter to-re mnd, da orket jeg ikke å ha de i mer. Husker ikke hvor mye det kostet, men det var noen tusen. Rett ut av vinduet i allefall. Det skal sies at jeg har nok ikke det enkleste håret, uvanlig hårfarge og kvalitet. Det er sikkert enklere å få det fint hvis du har mer normalt hår.
Uwimana Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2010 dytter litt på denne nå ikveld jeg:=) someone??
marinas skatt Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har hatt extension 3 ganger. 2 ganger fikk jeg det gjort hos frisør. Hadde vel ca 200 lengder og farget først mitt hår for og få tilsvarende farge på alt. Kjempedyrt men utrolig flott. Første gangen betalte jeg ca 9,500 kr , med farging , shampo , hårbørste og etterkontroll. Andre gangen betalte jeg ca 8.000kr. Håret satt vel i ca 3-4 mnd de 2 første gangene jeg tok det hos frisøren. Tok for 3 gang i sommer hår ifra pilus , satte det i selv med hjelp fra en venninne. Kostet ca 960 kr for håret. -Men håret fra pilus var elendig i forrhold til det fra frisøren... Frisør håret er mykt , lett og stelle og floker seg ikke mer enn vanlig hår. Håret fra pilus , bør flettes om natten , ellers kan det være vanskelig og gre det ut pga floker og knuter. Håret fra pilus røytet og strakk seg på en måte. Misstenker at det er iblandet kunstig hår.. Kommer sikkert til og sette inn extensions igjen , men da blir det fra frisøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå