Gå til innhold

Valg av vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er vanskelig å vite om jeg skal velge combi eller duo... Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har valgt duovogn denne gangen. Forrige gang hadde vi kombivogn.

Vi hadde vinterbarn med førstemann og kombivognen ble rett og slett for trang når det vi skulle ha vinterpose oppi.

Begge deler har vel sine fordeler og ulemper. Jeg syntes f.eks. det var utrolig kjekt å kunne bare ta med meg bagen inn når vi hadde gått tur og h*n hadde sovnet.

Men med vinterbarn hadde jeg definitivt valgt duovogn.

Skrevet

føler meg veldig teit når jeg spør, men hva er forskjellen?

Skrevet

På kombivognen "setter" du bare vognbagen på sportsdelen, mens på duovognen bytter du har du to forskjellige deler som du bytter. Først dypvogndelen som du bytter ut med sportsdelen når den tid kommer.

Ble det noe mere klart? Tok sin tid før jeg også hadde begrepene inne og jeg synes det er vanskelig å forklare. Sikkert noen som er flinkere enn meg.

Anbefaler at du tar en tur i en butikk og ser på begge deler. Da vil forskjellen fort bli klar for deg :-)

Skrevet

Hva slags merke tenker du på da?

Skrevet
:) du er ikke teit! Dou vogn er at du kjøper to deler til vognen en spotrsvogndel og en bagvogn. Bagdelen er større i dou vognen . En kombi er at du setter bagen ned i sittedelen. den er trangere enn bagen til duobagen...
Skrevet

Mine ble født i sept og var veldig fornøyd med kombivogn. Kunne ta ut "bagdelen" og bruke som "seng" når vi var på besøk helt i starten.. hadde alltid medbrakt seg.. kunne bære babyen både ut og inn i den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...