Gå til innhold

Selvfølgelig har gjenferd tidsbegrep!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med dere som sier noe annet?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke den jeg heller....har da opplevd merkelige ting på dagtid så vel som nattestid. Heller mest om dagen/kvelden, ettersom jeg sover som en sten på nattestid. Skal mye til før de får vekket meg, gjerne derfor de lager "styr" på dagtid.

Skrevet

Klar det! De vet jo når klokka slår tolv!

Skrevet

Nå logget jeg meg på faktisk bare for å svare på dette her.

Først og fremst, gjenferd er ikke en "ånd" som går igjen. Jeg skjønenr at det er mange som tuller med begrepene, og det er ikke så lett å kunne vite alt. Gjenferd er bare energiavtrykk etter en person, ikke en ånd. Et gjenferd har en fast rute det går, og kan ikke påvirke sine omgivelser i noen som helst grad. Man kan gjerne se skygger av personen. Men dette er bare et avtrykk, ingen ånd er tilstede der.

Snakker man om de såkalte "spøkelsene", som er ånder som dessverre sitter igjen i våres dimensjon, kan disse påvirke omgivelsene sine og sluker energi fra f.eks elektriske annlegg- og her og mennesker. Grunnen til at mange opplever at åndene er mer aktive på natterstid, er fordi det er lettere for dem å bruke energien vår når vi sover. Det er en grunn til at mange som sliter med ånder,føler seg fysisk og psykisk sliten.

Så ja, i den grad med tanke på energier-så kan man si at et "spøkelse" har tidsbegrep.

Skrevet

Nå logget jeg meg på faktisk bare for å svare på dette her.

Først og fremst, gjenferd er ikke en "ånd" som går igjen. Jeg skjønenr at det er mange som tuller med begrepene, og det er ikke så lett å kunne vite alt. Gjenferd er bare energiavtrykk etter en person, ikke en ånd. Et gjenferd har en fast rute det går, og kan ikke påvirke sine omgivelser i noen som helst grad. Man kan gjerne se skygger av personen. Men dette er bare et avtrykk, ingen ånd er tilstede der.

Snakker man om de såkalte "spøkelsene", som er ånder som dessverre sitter igjen i våres dimensjon, kan disse påvirke omgivelsene sine og sluker energi fra f.eks elektriske annlegg- og her og mennesker. Grunnen til at mange opplever at åndene er mer aktive på natterstid, er fordi det er lettere for dem å bruke energien vår når vi sover. Det er en grunn til at mange som sliter med ånder,føler seg fysisk og psykisk sliten.

Så ja, i den grad med tanke på energier-så kan man si at et "spøkelse" har tidsbegrep.

Skrevet

20:15, dette hørtes faktisk utrolig logisk ut:) Takk for oppklaringa

Skrevet

Et gjenferd er en ånd er et spøkelse.

En residuerende energi er ikke det samme som et gjenferd. En residuerende energi går i en time loop hvor alt gjentar seg og er et imprint i vår verden,

Skrevet

Hvorfor diskuterer man dette?

Skrevet

Man trenger da ikke en grunn for å diskutere tidsbegrep blant spøkefulle vesener!

Skrevet

Jeg er ikke den som svarte isted, men et gjenferd eller en gjenganger/gjentaker er ikke en konkret ånd nei.. du kan kalle det en residuerende energi ja, for det er det samme. Det er mange som blander begrepene sammen:) men egentlig så spiller det keine kasserolle hva man sier:)

Skrevet

Jeg vet det er noen i dette landet som forsøker å omarbeide begrepene, men det er atså ikke korrekt. Et gjenferd er ikke en residuerende energi :)

Skrevet

Residuerende er ikke et ord engang..bare så det er sagt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...