Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jaja, var teit å leste i mellom meldingene til typen min FORDI jeg VET han har lyvd til meg. Måtte bare ha håndfaste beviser før jeg tok han på det. Det han har jugd om går utover hele familien.. Så jeg synes det er på sin plass at han får det påpekt at jeg vet det.. uten at han finner ut av at jeg har lest meldingene hans.. Om det ikke finnes andre muligheter så sier jeg det bare rett ut!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg forsto ikke helt hva du skrev i innlegget ditt, men her kan du ihvertfall lese om vanlige tegn på at noen lyver: http://www.kk.no/514965/slik-ser-du-om-han-lyver
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Artikkelen stemmmer på noen punkter, men tar helt feil på andre. - For mye blikkontakt er et tydeligere tegn på at noen lyver, et flakkende blikk kan indikere at vedkommende sensurerer deler av historien/ ikke ønsker å dele personlige detaljer- men ikke nødvendigvis lyver. - En hoppende og inkonsekvent historie er i bedre samsvar med det vi vet om hvordan hukommelsen virker. Et klart tegn på løgn er derimot en tilsynelatende svært logisk historie hvor alt henger perfekt sammen, og som som fremføres uten tenkepause noe sted. - Svært detaljerte historier kan være et tegn på løgn, ELLER et tegn på at vedkommende føler seg mistenkeliggjort og forteller detaljert for å oppklare eventuelle misforståelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå