~ spiren ~ Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Vi føler nå at tiden er inne for å legge sønnen vår på 15 mnd på eget rom. Vil også endre på leggerutinene hans.. Leggerutinene hans: Grøt eller skive. Bad (annenhver dag) Kos/ lesing Flaske med NAN på sengen, så ligge vedsiden han i sengen til han sovner. Denne delen er begynt å bli travel nå.. da vi ønsker at han skal sovne av seg selv. Tenker da på når andre skal passe han. Sover til ca 01, så våkner han, og vi tar han over i vår seng (sover på samme rom enda). Dette mest pga at jeg/ vi ikke orker å kjempe, og han sover hele natten når han sover i vår seng, men dette er travelt.. for han er mildt sagt en makk om natten.. Når sluttet deres barn med flaske/ pupp på sengen? Hva kan vi gjøre for å legge han, og han sovne av seg selv? Tips, råd, forslag? TAKK! :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Når han våkner kl 01 så legg han ned igjen i sengen! La kanskje pappan gjøre det i begynnelsen, for da slipper han å kjenne lukten av deg! tar ikke mange dagene før det er i orden! gjør det nå, for dess gamlere de blir dess verre er det å gjennomføre det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå