Gå til innhold

Fine eller harry?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke de var fine, men smaken er som baken;-)

Skrevet

Absolutt ikke noe JEG ville brukt penger på, men dersom du liker dem så er det vel ikke så nøye hva ANDRE synes ??

Skrevet

Jeg likte dem absolutt ikke. Sånt noe er vanskelig å begrunne, men det var min første reaksjon. Sjelden jeg reagerer såpass klart og utvetydig i sånne saker.

Skrevet

Vet faktisk ikke helt hva jeg syns. Men uansett er det du som skal gifte deg, så hvis du liker dem, så syns jeg det er nok :)

Skrevet

Min første innskytelse var nei de var ikke fine, så så jeg prisen og tenkte totalt overpriset! Så vill nok aldri ha kjøpt dem.

Skrevet

jeg synes de var fine, og hadde lagt merke til de om jeg så de i et bryllup! Gøy å ha som minne etterpå også.

Kanskje dere kan skåle med de glassene hvert "anevercery".. Det blir liksom deres tradisjon ;)

Skrevet

Takker for svar! Det gjør ikke noe om de er negative, jeg er jo usikker selv. Dette skulle eventuelt være en bryllupsgave, men det virker som om flertallet ikke likte dem...

HI

Skrevet

Det som er litt harry er å skrive et innlegg på norsk, men ha ett ord på feilstavet engelsk. På norsk heter det bryllupsdag og på engelsk heter det anniversary.

Skrevet

Glassene var "morsomme", men synes ikke de var så fine. Tror kanskje jeg ville gått for en annen gave.

Skrevet

Min første reaksjon: Fysj! Med en grimase, til og med!

Skrevet

Synes de var kjepefin jeg!:) Hadde blitt glad for en slik bryllupsgave, men det aller kjekkeste hadde vært å bruke de på bryllupsdagen.

Skrevet

Stygge og utrolig dyre!

Hvem er Harry...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...