Gå til innhold

Begynner å prøve når vekta er i boks.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en psprøyte liggende klar på peisen, men ser ikke ut som om jeg skal begynne med den likevel. :)

Truet gubben med å forføre ham ved neste eggløsning uten beskyttelse (det var ment som en "fæl" trussel fordi han skiftet kanal på TVen uten min tillatelse) , men han trakk bare på skuldrene og sa han ikke så noe problem med det. Måtte jo dobbeltsjekke at han mente det, og det gjorde han visst. Så da er det jo bare å kjøre på. :)

Men først vil jeg komme i bedre form så jeg kan møte svangerskapet med et sunt vessel of life.

Ikke et øyeblikk for tidlig, jeg har ventet på dette siden jeg var 19. Er 25 nå.

Jeeeee.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til deg!!

Var jo veldig bra at kjæresten din skiftet kanal uten din tillatelse da - førte jo til noe veldig bra :)

Hvor mye må vekta endres før dere starter prøvingen? Blir spennende å høre når dere begynner prøvingen! Er bare hyggelig om du holder oss med selskap her inne på "Snart klar" :)

Skrevet

Svarte deg på slankedebatten også, prøver å få vekten i boks før vi prøver, kjenner at jeg har lyst til å begynne å prøve nå.

Mangler 4 kg på å nå målet mitt, kanskje det blir noen bonus kg vekk også hvis jeg er heldig, men håper å ha gått de ned til desember når vi begynner prøvingen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...