Gå til innhold

Karbonadedeig som gikk ut i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den brukes?? Luktet helt vanlig når jeg åpnet pakken, men under steking på den verste "væskeløsningen" luktet det litt sur-søtt når jeg stakk hodet inn i stekeosen... :P Når den var ferdigstekt var den lukta borte, og det luktet med stekt, litt søtt... Men det er kanskje vanlig at den lukter sånn? For jeg kastet enormt med karbonadedeig når jeg var gravid, som var god på dato, som jeg trodde var dårlig pga litt sur.søt lukt når jeg stakk hodet over... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den er dårlig så kjenner du det når du åpner pakken. Ville ikke bekymret meg for dette, så lenge den er godt stekt så hadde iallefall jeg spist den :)

Skrevet

hehe, ja, den er godt stekt, skal brukes i lasagne, så den blir kokt i tillegg.. :P men du har sikkert rett, hadde den vært dårlig, hadde det nok luktet surt umiddelbart... :P karbonadedeig lukter jo ikke akkurat godt uansett når man åpner pakken, men kjente ikke noe uvanlig da... :P

Skrevet

ja hvis du finner den så. Hvor gikk den da?

Skrevet

Spis den, og avgi rapport her i morgen tidlig. Vi venter i spenning. Det går som regel bra. Men ikke alltid.

Skrevet

Fant den på tur inn i kjøleskapet igjen..! ;) Nå er maten inntatt, og det smakte heeelt normalt, så den var nok bare fin å spise.. :)

Skrevet

Tro meg, du hadde luktet det om den var dårlig.

Vi har ved et par tilfeller åpnet pakker som ikke har gått ut på dato og det har stinket i hele huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...