Gå til innhold

Bør jeg slanke meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 20 årene, ikke fått barn..

 

Er 165 høy, og veier 74 kilo..

 

Har en fin fasong, men føler meg litt stor i blant.. Venninnene mine er slankere enn meg, og jeg har vel gått opp litt ekstra det siste året.. Jeg går fra å være fornøyd den ene dagen, og misfornøyd den andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær fornøyd med deg selv og den kroppen du har! :-)

Skrevet

Jeg er 170 cm og 74 kilo. Ønsker å ta av 4-5 kilo. Du burde vel ligge rundt 65 kilo + -

Skrevet

Jeg er 167 og veier 54 kilo.. Passe for meg..Er du fornøyd er det ingen grunn til å plage seg selv ned i vekt..

Skrevet

Er ikke alltid vekten sier noe om hvordan kroppen din er. Jeg er 168 cm og veier 55 kilo, men har nok å ta av... Dvask her og der. Er man fast i fisken er det vel en bedre indikator enn vekten.

Skrevet

Hvs du tror det gjør deg lykkelig å gå ned noen kilo så kjør på.

Ellers synes jeg du høres fin ut, litt avhengig av balansen mellom fett og muskler såklart.

 

Jeg er 169 cm, og når jeg veier 74 er jeg veldig fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...