Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Er i 20 årene, ikke fått barn.. Er 165 høy, og veier 74 kilo.. Har en fin fasong, men føler meg litt stor i blant.. Venninnene mine er slankere enn meg, og jeg har vel gått opp litt ekstra det siste året.. Jeg går fra å være fornøyd den ene dagen, og misfornøyd den andre..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Vær fornøyd med deg selv og den kroppen du har! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg er 170 cm og 74 kilo. Ønsker å ta av 4-5 kilo. Du burde vel ligge rundt 65 kilo + -
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg er 167 og veier 54 kilo.. Passe for meg..Er du fornøyd er det ingen grunn til å plage seg selv ned i vekt..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Er ikke alltid vekten sier noe om hvordan kroppen din er. Jeg er 168 cm og veier 55 kilo, men har nok å ta av... Dvask her og der. Er man fast i fisken er det vel en bedre indikator enn vekten.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Hvs du tror det gjør deg lykkelig å gå ned noen kilo så kjør på. Ellers synes jeg du høres fin ut, litt avhengig av balansen mellom fett og muskler såklart. Jeg er 169 cm, og når jeg veier 74 er jeg veldig fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå