Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Uten unntak er de jeg kjenner som har rottweiler ganske harry folk. Hva slags rottweilereiere kjenner dere andre?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg forbinder rottwailer med familihund etter at jeg har møtt familier med den rasen. Det er en fantastisk familievennlig rase:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for den HI, da er jeg harry da, selvom jeg ikke anser meg selv for det, Jeg og min mann har bra jobber begge to, stortrives ute i naturen sammen med våre 4 barn, Vi har 2 rottweilere, de er de beste familiehundene jeg kan tenke meg. Begge er godkjente ettersøkshunder, den ene er pansjonert politihund. Vi ville ikke vært hundene våre foruten.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Svigers har fått seg rottis. De er på ingen måte harry hehe De er flotte familiehunder som har fått et ufortjent dårlig rykte.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Ikke sikkert du kjenner HI. Bare de HI kjenner som er harry:) Du går under kategorien som har fantastiske familiehunder;)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 søstra mi hadde rottweiler,absolutt ikke harry hun! svigers har hatt flere rottweilere og de er heller ikke harry. tror rottweilere har ufortjent dårlig rykte fordi de brukes som "bad ass dog" i "skumle" filmer,kanskje fordi de er svart,muskuløs og stor kjeft? de er verdens snilleste om man oppdrar de rett!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 En del jeg kjenner med Rottis er fitness/bodybuilderfolk, litt sånn bole-gym-harry folk. Kjenner også mer normale folk med Rottis, men de er litt harry de også, sikkert bare tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Nei men kjære dere, det er jo derfor jeg spør. Jeg ønsker ikke å stemple noen jeg, og jeg sier jo heller ikke at det er rottweileren som gjør folk harry! Det er bare det at de jeg kjenner som har rottweiler faktisk utelukkende er storrøykende, harry alenemødre uten fast jobb. Så det jeg vil er å finne ut om det er jevnt over harryfolk som velger den type hund eller om det bare er en trend på stedet der jeg bor. Så hvis noen føler at jeg har kalt dem harry pga hundevalget så har det overhodet ikke vært min intensjon! HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Naboene mine har to rottweilere. De er lege og tannlege og bor i byens bedre strøk.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Ingen i min omgangskrets er harry(slik som din tydeligvis er) Kjenner flere familier med denne rasen, og ingen av de er harry på noen som helst måte.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Vel, kanskje de samme storrøykende, harry alenemødre har såpass kunnskap om hund at de har valgt en rase som er en perfekt venn til seg selv og barna, fremfor en veskegneldrer? Rottiser er kule hunder, de er flotte familiehunder og svært lette å ha i hus. Og derfor også en populær rase. Og ganske friske er de også. Desverre er de aaaalt for små for meg, jeg liker større hunder, med omtrent de samme kvalitetene. Om ikke hadde nok rottis funka fint i vår store (harry?) familie.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Litt sånn "white trash"-folk er de fleste jeg kjenner som har rottweilere. Men også vanlige barnefamiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå