Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Var på kurs nylig Veldig kjekt, men kjøpte ingenting. Men er det noen som har erfaring med disse produktene? Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Håper ikke det var en gjeng med bergensere??
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Nei, er det noe galt med bergensere?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Ja hva er det med bergensere? Jeg er blitt invitert på noe sånnt mary kay home party greier her i bergen....usikker på om jeg skal - men for den sosiale biten hadde jeg kanskje tenkt til det... Er det noen god grunn til å la være å gå?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Mary Kay party er veldig koseli Fin anledning til å kose seg sammen med veninner. God mat og sladring =) Jeg er usikker på om dette gjelder alle Mary Kay party, men de som jeg har vert på innebar en hudanalyse, mange gode sminketips og spa for føttene! GRATIS (så sant man ikke kjøper produktene) Produktene er helt ok. De er jo greie, men svarer ikke til forventningene mine med tanke på pris.. Veldig dyre produkt
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vet om et par som er veldig fornøyd med MK, men personlig liker jeg deg de ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg gikk for det sosiale. Vertinnen er en venninne. Var sevfølgelig litt salgspress når jeg var der, men jeg er flink til å si nei. Jeg tok heller med meg brosjyren så kan jeg tenke over om det er noe jeg ønsker å kjøpe. Jeg liker ikke å kjøpe sånne ting på impuls, men hvis produktene er bra tror jeg at jeg skal ta kontakt og handle. De har veldig deilig håndpleiesett og jeg syntes huden min så mye bedre ut etterpå. Og så er det jo deilig for småbarnsmødre å ha tid til å pleie seg selv litt:) HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Produktene er dyre og dårlige. Mary Kay-opplegget er en vanlig MLM og man kan risikere å miste venninner hvis man hiver seg på det spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå