katrineev Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 jeg fjernet spiralen på torsdag. på søndag begynte jeg blå no veldig. og driver på enda. på nettet står det at dette er en "juksemens" pga at livmora ikke lenger får hormonene som har blit sendt fra spiralen. da jeg rignte min fastlege idag så sier dem at syklusen min nok nå får seg en forskyvning og at dette er vanlig mens. noen som har fjernet hormonspiral og som har no erfaringer om hvordan dette blir? nå vet jeg jo ikke om dette er vanlig mens eller om det er en jukse mens. og om ejg kan regne med å få mensen igjen om 12 dager... *forvirra*
clarice_starling Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Hei Jeg fjernet spiral en torsdag 23. september... fikk litt blødninger lørdagen etter... så fikk jeg skikkelig mye blødninger tirsdagen etter det igjen... så er ikke helt sikker på om dette er skikkelig mens eller hva det er.. jeg ville da vært 4 uker lørdag som var, eller i dag. Ikke tegn til mens enda, men litt blod sist uke...ikke nok til mens.. Men jeg får bare ta tiden til hjelp og se.. synes jeg begynner å kjenne noen pms tegn nå..
katrineev Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 ok. takkf or svar. godt jeg ikke er alene da ser ut til at dette gir seg litt ikveld. blødd noe voldsomt så jeg har vært helt svimmel , men har ikke hatt nesten noe mens på 5 rå så får vel igjen litt for det også lykke ti.. håpe spira sitter
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Heisann Jeg fjernet hormonspiralen den 22. sept. Den 24. fikk jeg blødninger, EL kom den 6.okt og den 19.okt fikk jeg mens igjen, så for meg fungerte den første blødningen som en mens og jeg kom inn i normal syklus med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå