Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 jeg er ei ganske ung jente å er nå 18 uker på vei. er konstant kåt pga graviditeten å alt å kjæresten min klarer ikke tilfredstille meg å når vi har sex er det liksom bare til han kommer også legger vi oss. noen som har noen gode råd? å til dere menn. om dere hadde hatt ei bifil kjæreste(men ikke nødvendigvis veste at hun var det) å hun hadde kosa seg med en annen jente, hadde dere da følt at hun da hadde vært like mye utro som om hun hadde vært med en gutt?
Fangstmann Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Biologisk sett har mannen allerede gjort jobben sin, men det kan være vanskelig å være superelsker når det er så store forandringer som er i ferd med å skje i livet. Sex med andre er jo utroskap uansett hvordan man ser på det, og jeg synes ikke det er greit. Er det greit for deg om kjæresten din ligger med en annen gutt bak ryggen din?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 jeg er ikke utro mot kjæresen min. det var bare et spørsmål der jeg ville høre dere synspunkt om det.
Fangstmann Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Det er mottatt, synspunktet mitt fikk du uansett!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 vist ikke han klarer å tilfredstille deg helt da dere har sex, så prøv med litt lengre forspill eller littt leketøy så du får full nytelse du også. ang det om en bifil kjæreste, jeg får skrive det som gubben min sa til meg her en kveld da vi snakket om det temaet. jeg skulle ønske jeg kom hjem å fant deg i sengen med en annen dame, så jeg bare kunne se på at du hadde hatt deg med ei annen jente, å kansje jeg kunne ha fått vert med ) hehe det er altså drømmen til min mann, så om jeg hadde hatt sex med en annen dame, så hadde han nok bare kost seg for han ser ikke på en annen jente som en konkurent som en gubbe, for det er 2 forskjellige måter å bli tilfredstilt på.
ak-hus Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Gentlemen lar jenta komme først. Jeg ville følt meg forbigått hvis dama hadde sex med ei annen jente uten å si fra. Jo, med en mann ville vært verre, men det er ikke fritt frem bare fordi det er ei jente. I stedet for å være utro så ville jeg spurt ham om du kan invitere med ei jente. Skjenk ham litt så sier han sikkert ja. Sex med to bifile jenter er glimrende, med to heterofile er det slitsomt :-).
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Næmmen fangstmann da.. Fysjom... Mannen gjort jobben sin.. feil feil feil å atter feil )) Altså, her går vi fruentrimmere igjennom 9 måneder med flodhest faktor klasse 1 etterfulgt av the big bang i ordenes rette forstand å da skal det saktens ikke være mye å forvente å få litt ekstra underlivstrimming iløpet av denne perioden... Nemliii... Men altså, er du flink til å ta intiativet selv? Unngå den klassiske sex når man er sliten å skal legge seg hver kveld opplegg... Å for guds skyld være rett frem å si hva du trenger, men ikke si det på en anklagende måte da det lett kan få han til å tro at du er totalt misfornøyd med han.. Jeg er dønn rett frem jeg å har et supert sexliv med mannen, noe jeg vektlegger mye å vedlikeholde utover svangerskapet også... Om jeg trenger eller ønsker noe av ham så sier jeg det til han i en lystig ertende tone, works hver gang Lykke til kjære du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå