Gå til innhold

Hel ulldress til gutt str 116

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor selger de det? Trenger til å ha under dress da dressen ikke er så tjukk. Reflex hadde bare opp til str.104.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janus sine ulldressar går opp til str 120. Dei er romselege i størrelsen, så det er godt mulig 110 er rikeleg, men det gjer heller ikkje noko om dressen er litt stor.

Eldste på 112 cm har str 110, og den er rikeleg enno :o)

www.janus.no, det er ulldressar i "prinseull" og "regnbueull", str. 70 - 120.

Skrevet

Takk for svar!

Gikk innom Sparkjøp, men de hadde kun regnbueull. Var også innom Janus sine nettsider og der ser det ut som om "prinsedressen" er tjukkere enn regnbueullen, stemmer det? Vet du om noen nettsider som selger denne? Gikk ikke an å kjøpe den på Janus.no.....

Skrevet

Eg veit ikkje sikkert, men eg trur kanskje dei er like tjukke. Har ikkje inspisert denne nye, mørkeblå kolleksjonen, men fjorårets lyseblå er like tjukk som regnbueulla. TRUR berre det er "Ridder slitesterk" som er tjukkare, med mindre dei har endra andre ting enn fargen sidan sist.

Vi kjøper Janus hos coop obs, veit ikkje om du har det i nærleiken? Har aldri kjøpt på nett.

Skrevet

Vi har coop obs så skal prøve der i helga da. Takk!

Skrevet

Janus og LekeTøy har ulldresser i den str og større. Begge kan kjøpes på Obs.

Sistenevnte er derimot litt kort i overdelen og normal til lang i beina, så jeg måtte opp en str på begge ungene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...