Gå til innhold

Hva slags type menn faller du for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du mest av fornuft eller følelser når du velger deg "mannen i ditt liv"?

Hvordan har "strategien" din funket? Fått deg noen overraskelser undervegs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faller for dem gode og snille.

Men selv menn forandrer seg med årene...

Skrevet

I motsetning til enkelte andre så skifter jeg ikke ut mannen min annethvert år. Det går an å beskrive hva som gjorde at jeg "falt for" han jeg har vært gift med i 15 år, men har ingen erfaring med å "falle for" menn utover det.

Skrevet

Faller for de tøffe gutta.. :)

Har heldigvis en så slipper å lete mer.. :)

Skrevet

Høye, mørke, kjekke casanova bad boys. Uten tvil.

Skrevet

Såkalte "bad boys" føler jeg en dragning mot. Vet ikke helt hvorfor. Spenningen kanskje?!

Skrevet

Utseendemessig har jeg alltid fallt for menn som er slanke, høye, blonde, blå øyne og med skikkelig arbeidshender/sterke armer.

De har alltid vært snille, lik humor som meg, samme verdier, lette å snakke med osv.

Har noen kriterier i forhold til verdier som må være på plass, men ellers så styrer følelsene det meste.

Mannen i mitt liv ble jeg sammen med etter første date, lot følelsene styre og det har gått veldig bra. Ikke fått noen overraskelser underveis. Vi la alle kortene på bordet veldig tidlig i forholdet.

Skrevet

bare følelser!jeg ble kjent med mannen min da jeg var ung og enda var i et forhold,samtidig bodde vi i utlandet og han kommer fra et land laaangt unna norge,men nei da,han SKULLE jeg ha!har var så snill,så på meg med et spesielt blikk,var så god, brydde seg om meg,var snill til de rundt seg,sosial,et skikkelig scoop vil jeg påstå!

vi flytta sammen etter å ha kjent hverandre i knappe 3 mnd og har nå vært sammen i 11 år og er gift på det 6 året.

om jeg har fått meg noen overraskelser? faktisk ikke,vi har en veldig solid kjemi og veldig lik tankegang.helt utrolig til å være to mennesker født og oppvokst i to helt forskjellige land...!

Skrevet

Vil si jeg faller for ambisiøse menn med trua på seg selv,sporty friluftsmann,en handyman som kan alt og elsker å gi meg det jeg vil ha. Det er den mannen jeg falt for:) Vi gifter oss til neste år og har en nydelig sønn på halvåret nå!

Skrevet

jeg faller for menn med litt gutteaktig sjarm. og uten unntak for handymenn. Menn med lange tynne kontorfingre er turn off de luxe!!!

Ikke helt sjelden de jeg har falt for har minnet veldig om min egen pappa i måten å være på.

Skrevet

Jeg faller for menn som er dominerende, som liker å ta kontrollen, men likevel gir meg plass til å være meg. Jeg kan ikke fordra "dottete" menn som ikke gir meg motstand. Jeg trenger å bli kuet:-) Og liker det. Misforstå meg rett, jeg har profesjonsutdannelse og er en oppegående jente, så jeg mener ikke sånn 50-talls-kuet, men at jeg blir "holdt på plass" med an kjærlig hånd, if that makes sense:-)

Ellers faller jeg, uten unntak så langt, for menn med mørkt hår. Har aldri likt blonde og blasse menn. De må også være høyere enn meg (jeg er høy selv), og ikke for tynne.

Ellers må jeg kunne diskutere store og viktige samfunnstema og verdenspolitiske temaer med han, og han må være opptatt av mer enn det som skjer på jobb, i stua og garasjen..

Han bør være utdannet, brenne for noe, like å reise (og da mener jeg ikke til Syden, men sånn kjøre fra Cape Town til London-type-mann), må være litt frempå, men ikke en sånn brautende "verdensmester" som bare tar mye plass, men egentlig ikke bidrar så mye.

Jeg må kunne være stille med han, og vi må kunne kommunisere godt. Han bør kunne lese meg, og jeg han uten de store vanskene og altfor mange spørsmål.

Og ja, er helt klar over at jeg endte opp med å beskrive én spesiell mann her:-)

Skrevet

Og jeg greier ikke bruke rasjonalitet når jeg "velger" menn..

Jeg er anonym 14.03

Skrevet

nå har jeg funnet manen min og der gikk det på følelser. Han er god og snill, øm og omtenksom :)

Da jeg var singel og ikke ville ha noe forhold så valgte jeg ut mine sexpartnere som litt sånn bad boys, som liksom var uoppnåelig og ikke ville ha forhold, passet meg perfekt for det var ikke jeg heller :)

Skrevet

Har alltid hatt dragning mot litt tøffe, mørke, rockete typer med tatoveringer, harley, trent kropp(men ikke gym-typen) halvlangt hår eller skinna, gjerne med 3-dagersskjegg. Vin Diesel, Ami James, Brad Pitt i Fight club-filmen og den type menn. (det er sånne jeg snur meg etter på gata)

Men, jeg har liksom oftest endt opp med lyshåra, snille, høflige, utatoverte menn som liker jakt, fiske, verktøy, plastikkmotorsykkel og pc-jobb. Er gift med en slik også, jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...