Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Vi har en gutt på 1 mnd som gulper flere ganger i døgnet, nomalt?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Det er vanlig å gulpe. Men hva er "ofte" da? Får han for mye mat? Babyer gulper flere ganger i døgnet ja, men ikke alle. Så lenge han ikk gråter av å gulpe eller sprutgulper så er det nok normalt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Vet ikke om han får for mye. Spiste bare en pupp, pleier å spise to. Har gulpet mye siste døgnet. Er bare 4 uker.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 jeg har to barn,en som så og si aldri gulpa og en som gulpa så mye at jeg reiv meg i håret av fortvilelse til tider!men dette med å gulpe/ikke gulpe er like vanlig,det er bare mye mer strev med gulping.husker at på det værste måtte jeg skifte på min kjære gulper fire-fem ganger om dagen..! ble bedre da jeg begynte med fast føde(amma også) men fordi om din baby har begynt å gulpe trenger det ikke nødvendigvis å fortsette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå