Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg klarer aldri å begrense meg til å bare drikke meg brisen f.eks. Jeg blir dritings. HVER gang. Med påfølgende fylleangst dagen derpå. Noen tips? Jeg har tenkt litt på å bare holde meg helt unna alkohol, man må jo ikke drikke for å ha det morro ute.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Du har jo svaret selv: slutt å drikk..Det er nok det beste..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Dersom du ikke klarer å begrense deg har du jo svar selv: slutt å drikk. Dersom du er litt prinsippfast kan du evt forsøke å ta med deg så mange enheter som du vet du kan innta uten å gå over streken, og la vær å drikke mer. Tre øl, eller en halvflaske vin, og ikke kjøpe noe ute feks, legg igjen penger hjemme og fortell vennene dine at du ikke må få låne penger uansett hvor pent du spør.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Har det samme problemet som deg. Når jeg er på fest skulle jeg ønske jeg fikk til å bare slutte når jeg er på topp! Men får bare ikke til! Det går bra når vi skal på byn, da drikker jeg en del på vorspil, og så drikker jeg ikke mer. Da er det dansing og alt mulig annet som holder meg opptatt! Og når jeg og samboeren min er hjemme og skal ta en pils en kveld. Da drikker jeg en eller to og er fornøyd med det. Men på fester er jeg helt håpløs! Jeg er nok alt for glad i å ta meg en pils eller to i helgene, og det er ikke der problemet ligger, så det å kutte ut alkohol helt, er ikke noe for meg. Kanskje bare ta med penger så du har til akkurat de drinkene du planlegger? Går det? Evt ikke ta med mer drikke enn du tåler?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Det med å ikke ha med penger ut var lurt. Neida, det er ikke sånn at jeg blir helt desperat og tigger etter å få låne penger til alkohol. Det er så rart, for før kunne jeg helt fint drikke bare litt når vi var ute osv. Jeg syns liksom ikke at jeg drikker så mye nå heller, men full blir jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå