Gå til innhold

Hvor ofte går dere til jordmor/lege etter uke 23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært hos jordmor siden september, er i uke 23 nå og neste uker begynner jeg med tell med meg, blir så stressa av det allerede. Når han er i ro noen dager får jeg helt hetta, å skulle begynne å telle 10 spark på noen minutter kommer til å gå meg på nervene tror jeg...Har lyst til å gå mye oftere til jordmor når det begynner men hvor ofte bør man gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er tell med meg? Jeg fikk beskjed av jordmor da jeg var der på torsdag (er nå 25 uker på vei) at det er hver fjerde uke frem til 8.mnd, da er det hver andre uke, og i 9. mnd hver uke.. Så tror ikke du skal stresse sånn :) Men ny time skal du jo få hver gang du er hos lege/jordmor. Du skal vel alltid vite når neste time er, såvidt jeg forsto. :)

Skrevet

Tell med meg er et forskningsprosjekt sykehuset i østfold er med på. Fra uke 24 skal vi telle hvor lang tid barnet bruker hver dag på 10 spark, helst innen 10 min virker det som, og det stresser meg noe veldig allerede. Noen dager sparker han 10 spark på 5-6 min men det er også dager hvor han er helt rolig...angrer som en hund på at jeg sa ja...

Skrevet

Aha, skjønner :) hm, hørtes litt stressende ut ja :s Men kan du ikke bare gi beskjed om at du vil trekke deg?:)

Skrevet

Jo,det er bare det at jeg jo nå vet at han bør ha sparket 10 ganger i løpet av 10 min fra uke 24 :( Jordmor sa ivertfall at friske barn gjør det innen 10min, det står at om man ikke har telt 10 spark innen 2 timer på tider han pleier å være aktiv bør man ringe føden. Det har alt stresset meg opp 1 gang, i forrige uke hadde han vært rolig i 4 dager, da jeg kom på ul var han helt i orden heldigvis. Gruer meg skikkelig til uka jeg, jeg er litt bekymra av meg da kan du si....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...