Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har så lyst til å gifte meg, det er helt sykt, sitter her og er så rørt over de flotte bildene hunla ut på faceboook akkurat, drømmebryllupet.. Så er mannen hennes lik min kjæreste og jeg vil bare gifte meg ;( Typen sier hele tiden vi skal gifte oss osv osv men vi har jo ikke så mye penger for tiden, sukk..venter bare på at han skal fri.. kommer det til å skje mon tro!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Hvis du så gjerne vil gifte deg, så er det da ingenting i veien for at du kan fri selv? Merkelig at man måååååå vente på at mannen skal ta initiativet:(
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Vet du jeg fridde faktisk til ham en gang og da sa han nei hadde drukket litt da... Han synes det ikke var riktig at jeg skulle fri til ham, så er jo det sånn at han har en idee om at frieeriet skal være på ordentlig med ring og hele pakken.. *snuuuufs*
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Hvis du fridde og han sa nei, så kanskje han faktisk ikke vil gifte sge med deg??
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Han sa han vil gifte seg med meg men vi hade jo bare vært sammen 6-7 mnd da? han snakkerhele tiden om han drømmer om den dagen vi skal gifte oss osv
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Å gifte seg er jo noe man må bli enige om, ikke noe HAN skal bestemme! Han kan godt gå ned på kne osv. for romantikkens skyld, men dette er ikke noe man avgjør i et anfall av romantikk. Snakk alvorlig med han om dette når begge er edru!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 På tide å bli voksen kanskje... Begynn å SPAR penger !! (Bryllupet skal vel ikke stå i samme øyeblikk som han frir..??..) Dersom det er viktig for han at mannen frir, og at ringen skal være klar etc, så betyr jo det at han har tenkt på det... Du får smøre deg med tålmodighet! Og heller gle deg på tanken om at det skjer en gang i fremtiden!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Hvor giftet de seg? Og har dere vært sammen lenge? Kan jo fri du? :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Hehe snakket med venninnen min som giftet seg, hun tror han kommer til å fri nå til jul, da jeg fridde til ham var det var det litt tidlig og litt impulsivt ::/ bodde ikke sammen,.. Han har begynnt å kalle meg for fruen hans, og alle vennene hans spør og spøker om jeg gleder meg til han frir til meg så hadde visst venninne mine sagt at jeg ønsker meg stooor diamantring:P Vi bor forresten i England Billigere å gifte seg her, venninenn min giftet seg på et hotell, lite bryllup, enkel og nyyydelig Brukte ca 50 000 og det var inkludert kjolen!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Meld deg på drømmebryllupet til p4, få dekt hele festen, kjolen ++ det er verdt 100.000 om du vinner!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Har vært samboer i snart 12 år og tror ikke jeg blir lykkeligere om vi gifter oss! Men så har jeg da aldri vært opptatt av en stor fest og brudekjole og slikt. Har vært i flere bryllup og kost meg, men har ikke fått mer dilla på bryllup likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå