Gå til innhold

16 veker og fortsatt kvalm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 16 veker og spyr fortsatt hver morgen. Begynner å bli veldig lei av dette nå:( :( :( Får i meg mat som normalt, men slitsom å spy hver morgen... noen dager er jeg kvalm hele dagen! andre som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er selv i min 16. uke og kvalmen er noe som følger meg (nesten) hver dag .. Det har endelig(!!) blitt færre av morgenritualene rundt doskålen,noe som føles helt fantastisk =)

Håper formen din blir bedre snart ! Jeg føler at det endelig slipper taket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks i uke 18 og fortsatt kvalm hver eneste dag.

Ikke som det var at jeg er kvalm hele dagene lenger heldigvis men det har enda ikke gåt en dag uten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjempekvalm siden uke 6, men nå går det flere og flere dager uten at jeg er kvalm, så det går over!! Er snart 16 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+3 og synes kvalmen har blitt mildere nå. Og det er deilig! Har vært veldig kvalm med brekninger og oppkast siden uke 7, men har ikke kastet opp hver dag heldigvis. Gleder meg til kvalmen er helt borte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 16 uker, og spyr rett som det er! Har det om kvelden jeg da..spyr alt fra en til tre ganger i uken. God bedring til dere alle!! Husk at det kommer noe veldig godt ut av det til slutt :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...