Gå til innhold

Ingen ting å snakke om.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt å så på oprah. Der snakker de om par som ikke har sex. Mannen min sier at det er akkurat slik som jeg er. Da sier jeg til ham at det de sier er at da må han gi meg litt oppmerksomhet i hverdagen, slik at jeg faktisk får lyst på ham.

Han mener han gir meg mye oppmerksomhet. Spurte om hvordan han gir meg oppmerksomhet. Jo jeg får jo et god natt-kyss hver kveld.... Jeg sa at det ikke skadet om han kunne holde litt rundt meg, klemme meg eller snakke med meg også. Damente han på det at "Vi har jo ikke noe felles å snakke om". Ble litt satt ut, så spurte om hvorfor han var sammen med en dame han ikke hadde noe til felles med. Da sa han bare at slik er det bare....

Vi har vert sammen i 13 år, og har tre barn sammen. Vet at forhold går i bølger, men jeg ble bare så veldig lei meg av at han faktisk ikke vil prøve engang...

Jeg er glad i å snakke, men har nesten sluttet å snakke til mannen om annet et huset og barna, rett og slett fordi han ikke er interressert, og viser det...

Hvordan er det med dere andre som har vert i et forhold lenge? Har dere fortsatt ting å snakke om utenom hus og barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går i bølger her også, og i perioder har vi det veldig fint og har mye å snakke om. Andre dager bare vi siger sammen i sofaen i taushet (og sinne av og til)

Hadde blitt ksuffet om mannen min sa det, selv om jeg nok tror at min mann er like drittlei av meg i perioder som jeg er av han noen ganger..Men så kommer de fine dagene igjen, som gjør at det er verdt det..

Jeg tror man bare må finne seg i at disse bølgene kommer.. Mannen min kan sitte rett ved meg og ikke høre hva jeg sier eller svare på det jeg spør han om. Grusomt irriterende, men han skjærper seg hvis jeg påpeker det..

Skrevet

hehe! Som normalt i alle forhold;) menn klager på lite sex og vi klager på lite hjelp hjemme.

Skrevet

haha akkurat slik som oss HI:)

mannnen klager på lite sex, og jeg sier til han at han må bli flinkere å "se ting" og kommunisere, han forstår det ikke!

hvorfor tror menn at vi er noen fjernkontroller som kan trykkes av og på?!?!

hehe

Skrevet

I hverdagen har vi også lite å snakke om. Blir mest jobb og barn.

Men når vi er på ferie og ikke ser på tv, men er ute å spise middager sammen osv. Da våkner forholdet vårt:) Ungene er jo med på ferie og vi storkoser- nå prøver vi å få inn litt det samme i hverdagen. Så i går spiste vi ute og hadde en super familiedag.

Men sex...den ser vi lite til. Greit for oss så lenge er klar over at vi bare er i en fase.

Skrevet

Er jo første steget til at forholdet skranter når man kommer i en sånn dvale periode :( Hvordan få det bedre ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...