Piipii Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Sitter å grubler meg blå her på hva jeg skal kjøpe til mannen i julegave. Han reiser på utenlandstjeneste om ikke så lenge og jeg må snart få kjøpt noe snart. Men for første gangen i mitt liv har jeg ingen anelse. Siden dette er en gavne han skal ha med seg til utlandet må den ikke være for stor. Jeg tenkte litt på at det kunne være noe han fikk brukt for der nede eller noe vi kunne gjort når han kom hjem. Men kommer faktisk ikke på noe som helst. Håper dere kan hjelpe meg med noen forslag:)
sologsommer Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 liker han smykker? Georg Jensen har knalltøffe smykker til menn
sologsommer Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 liker han smykker? Disse er knalltøffe!!! http://guldsmedien.com/group.asp?group=91
Piipii Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2010 ja jeg syns sånt er veldig stilig,men han er desverre ikke helt for slikt:( Skal prøve å høre med han litt, det er jo så fint;)
It's all about me Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Når han er i utenlandstjeneste er nok et minne fra familen mer populært enn en dyr ting. I lignende situasjon lagde jeg en eske med norsk sjokolade og favorittgodis, et fotoalbum med bilder han aldri har sett av meg og barna, et puslespille med bilde av meg på (uten så veldig mye klær, he he he), bok med hjernetrim, flakslodd, tegninger fra ungene og ting ungene hadde laget ellers.
Piipii Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2010 Hørtes veldig koselig ut frokostquiz:) Vi kan sende pakke en gang i uken til han, så forrige gang sendte vi omtrent sånne ting som det du skriver:) Men tenkte jeg ihvertfall skulle lage en fotobok som han skal få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå