Gå til innhold

Prioriterer jobben foran barna.. IGJEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

BF driter loddrett i barna.. vil ha dem minst mulig, og det gjør han ingenting at han slipper unna..

Nå kommer julen snart, og jeg skal selfølgelig ha dem på julaften, siden det er noe han ikke gidder.

Da spurte jeg om han ville ha dem på nyttårsaften, og da fikk jeg et nølende ja.. Men han kunne ikke ha dem mer! Og så sa jeg at han skal jo ha vanlig samvær likevel, selv om det er jul, men da protesterte han plutselig og sa at det er dårlig bemanning på jobb i julen, så d var usikkert... !!!

Jeg sa at så lenge du sier ifra nå i god tid, så skjønner dem jo at du har samvær på lik linje av resten av året, og at han måtte ha barna..

Så nå skal han snike seg unna samværet for og tjene litt ekstra penger!! Faens kødd.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GLED DEG OVER OG KUNNE HA BARNA DINE I HØYTIDER DU!!! å gjør dem mest minneverdig for dere, i stedet for å surve!! tenk om du ikke kunne hatt de i det hele tatt!!!

Skrevet

For en gnom....

Men bare vær glad egentlig, tenk å kjedelig uten barna i julen! Selvsagt trist for barna når ikke far prioriterer dem, men dere får gjøre noe koselig isammen dere. Det er jo hans tap, han kommer til å angre i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...