Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Jeg har liten sexlyst, noe mannen min er klar over. Men, jeg har se fordet og "er med" og er aktiv når det står på. Får aldrig orgasme heller. Mannen min er nok litt lei av å spørre om sex, han vil at jeg skal spørre noen ganger også. Noe jeg aldrig gjør. Sier at jeg ikke har lysta der, men at den kommer mens vi har sex(NOT)..Er ikke altid vi får til å ha sex heller pga unger,slitne ol. Derfor har det hendt at vi avtaler at vi skal legge oss tidlig for å kose oss litt. I går morres avtalte vi dette-skulle møtes i sengen kl. 22. Jeg la meg og ropte på han, men han komjo ikke. Alt for opptatt med dataen. Jeg duppet litt av og hørte han kom tuslende for å pusse tenner. Da hadde jeg ventet leeenge, kl var 23. Han spurte meg om jg hadde sjekket ungene, mumlet bare ja. Var sur for at han ikke kom når han først hadde muligheten(klager over mine dårlige sexlyst). Så mrket jeg etter kort tid at han lå å runket! Ble forbanna og sa at er det bdre med å vnte å legge seg så du heller får runket???!!!Jeg var sinna! Han sa at han trodde jeg sov, ville ikke vekke meg. Han sa også at jeg må gi tydligere beskjed om hvis det gjelder sex. Han trodde jeg hadde glemt det som maaange andre ganger. Jeg ropte da på han at han skulle legge seg da men...han er fæl til å legge skylden på meg. Synes det er så turn of å ha en som ligge rå runker ved siden av meg. Tror jeg kanskje er litt følsom. Men, jeg fikk det for meg at han heller ville runke enn å ligge med meg. Har gått ned 60 kilo og er litt følsom for forandringer i kroppen...Mannen min syns bare jg va¨rdum som oppførte meg slik i går kveld. han sier at ta det for det det er. Jeg tok meg bare et runk. Ble lei meg jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Når det er mye stress rundt dere, så hadde han sikkert glemt ut avtalen deres, og da var det vel kanskje ikke tydelig nok at du ropte at han måtte komme og LEGGE seg. Du skulle gått bort til ham og ikke latt det være noen tvil om hva som var på gang. Det er jo i tillegg mye mer spennende enn å møtes i sengen. Men jeg skjønner jo at du blir lei deg, men det er ikke noe å lage noe styr for. Prøv igjen når dere IKKE har lagt noen avtale heller :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå