Margarita -- Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er så heldig å ha noen flotte katter jeg forguder. Den ene katten fikk en unge som nå er 3 måneder. Hun ble sterilisert for en måned siden så det blir ikke fer kull på henne. Men jeg er blitt så inderlig glad i lille pusen også, og vi skal beholde han. Det jeg har hørt er at kattemor kan bli veldig lei ungen sin(spes hvis det er en gutt), og rett og slett føre han på avveier, og forlate han, så han ikke finner hjem! Jeg er livredd hun skal gjøre dette, hormonell og alt, og tenker så mye på det. Vurderer å finne et nytt hjem til kattemor tilogmed, i frykt for at han lille skal forlates i kulda og ikke finne hjem igjen. Noen som har beholdt kattungene etter mor og har erfaring med dette??
Liaes Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Hei! Vi har tre generasjoner med katter her i huset! Missy, vår eldste fikk ett kull og siden hun er en skikkelig sur pus som bare liker menn, så bestemte jeg at om hun fikk en orange ho katt, så skulle vi beholde den kattungen. Dette gjorde hun da, og vi hadde to katter i hus. For ett halvår siden fikk Gullet, pus nr to, ett kull. Der vi ikke fikk gitt bort den siste. Men prøvde ikke så hardt heller for vi var blitt veldig glad i Pjokken, som han heter. Så han blir nokk her! Men her er det ingen problemer! Pjokken som nå er snart 7mnd, får aaaaall den oppmerksomhet han trenger fra både mor og bestemor! Det er skjeldent han er ute alene, uten at en av de sitter på verandaen og passer på! Har ikke hatt noen negative opplevelser med at pjokken er hannkatt!
Margarita -- Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2010 Herlig, så godt å høre!!! Men nå har jeg funnet et nytt hjem til mammapusen, hun er en veldig hissig katt, og går ikke overens med de andre kattene alltid, og vi skal flytte nå Veldig trist, liker det ikke, men tror det er best for henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå