Gå til innhold

Jeg har en venn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg så inderlig ønsker skal begynne å opne seg snart.. Jeg møtte han i romjula for snart 2 år siden.. I begynnelsen av vårt vennskap, var vi ganske greie mot hverandre, og alt var strålende, men etter som tiden gikk, ble han frekkere og frekkere, og er det den dag idag. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger han har blitt sint på meg, uten grunn. Han er diagnotisert med ADHD. Jeg er ikke forelska i denne mannen, men jeg finner han svært spennede, og interesann å snakke med. Problemet er at når vi snakker sammen feks på chatten på facebook, så er det bare drittprat. Dersom han er sur, lar han det gå utover meg, dersom han er forbanna, går det utover meg, dersom han er noe negativt, går det utover meg.. Men når han er glad, så snakker han med alle andre enn meg. Han skifter humør oftere enn jeg blunker, og er en veldig "kald" person. Jeg har flere ganger lurt på hvorfor jeg er venn med denne mannen, har ikke noe svar enda, så er ikke vits i å spørre ;)

Han lar INGEN komme innpå seg, stenger ALT som heter følelser ute, og er generelt en veldig kald person.. Jeg skal prøve så godt jeg kan å beskrive han i stikkordsform.

- Kvass

- Frekk

- Aggresiv

- Kald

- Ufølsom

- Sadistisk (!)

- Pervers

- Uforståelig

Jeg har ett så intenst ønske om å komme nær denne mannen, på ett vennskaplig vis, men klarer det ikke.. Kan dere gi meg noen råd til hvordan jeg kan prøve å komme nærmere han? Tror dere det er noe galt med meg, siden han kun deler negative hendelser med meg, og ikke positive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men syns ikke han fortjener din dyrebare tid!

Kutt kontakten, han er ikke god og behandler deg ikke slik en venn skal, spennende eller ei.!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...