Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Ja... Vi hadde bransje fest og det ene førte til det andre ! Jeg voknet opp i sengen til en jeg jobber med,dagen derpå. Gruet meg veldig til og gå på jobb igjen etter dette.. men det gikk veldig fint -Takk for sist og vi Lo av det ;p MEN jeg synes det var litt små kleint mellom oss. Så klarte jo vi nok engang og ende i samme seng på fylla igjen.! og IGJEN. Vi har det faktisk ganske morsomt sammen og helt FANTASTISK rååå Sex. Sist snakket vi om at om noen av oss vil "kose" litt..så er det bare til og ringe liksom...(snakket om det på fylla). Han ringte ikke...og då ringer jo jeg hverfal ikke ! hehe (jobber sammen 3dager i uken) Så går jo noen dager før vi sees. Greien min er at jeg hater det er så små kleint mellom oss på jobb.Og det er helt sikkert like mye min feil,for jeg blir så usikker,fordi jeg vet at det er noen følelser på vei,og jeg begynner og små falle litt. Og i og med at vi jobber sammen,så blir liksom alt så rart.. Og jeg er redd for og gi uttrykk for at jeg er intressert...også er ikke han det...Kan fort bli veldig Dritt på jobb da men tenk om han tenker det samme..så derfor vil ikke han heller gå på samme smellen liksom.. What do do ?? noen som har vært borti dette før? Frister litt og sende en mel. sex? hehe.. bare for og se hva han svarer..men hva om han angrer på det som sjedde på fylla.. Så får han helt py på meg. Føler meg som den fjortissen med alle disse tankene.. hehe Help help !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå