Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Ja... Vi hadde bransje fest og det ene førte til det andre ! Jeg voknet opp i sengen til en jeg jobber med,dagen derpå. Gruet meg veldig til og gå på jobb igjen etter dette.. men det gikk veldig fint -Takk for sist og vi Lo av det ;p MEN jeg synes det var litt små kleint mellom oss. Så klarte jo vi nok engang og ende i samme seng på fylla igjen.! og IGJEN. Vi har det faktisk ganske morsomt sammen og helt FANTASTISK rååå Sex. Sist snakket vi om at om noen av oss vil "kose" litt..så er det bare til og ringe liksom...(snakket om det på fylla). Han ringte ikke...og då ringer jo jeg hverfal ikke ! hehe (jobber sammen 3dager i uken) Så går jo noen dager før vi sees. Greien min er at jeg hater det er så små kleint mellom oss på jobb.Og det er helt sikkert like mye min feil,for jeg blir så usikker,fordi jeg vet at det er noen følelser på vei,og jeg begynner og små falle litt. Og i og med at vi jobber sammen,så blir liksom alt så rart.. Og jeg er redd for og gi uttrykk for at jeg er intressert...også er ikke han det...Kan fort bli veldig Dritt på jobb da men tenk om han tenker det samme..så derfor vil ikke han heller gå på samme smellen liksom.. What do do ?? noen som har vært borti dette før? Frister litt og sende en mel. sex? hehe.. bare for og se hva han svarer..men hva om han angrer på det som sjedde på fylla.. Så får han helt py på meg. Føler meg som den fjortissen med alle disse tankene.. hehe Help help !!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 alle vet at man aldri hopper til sengs med noen på jobb.så lykke til med den.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, jeg har vært der. Har bare en ting å si til deg: Rygg unna. Nå med en gang. Du må ikke finne på å sende en mld denne fyren! Jeg kan fortelle deg med en gang hvordan dette vil ende: du faller hardt, men ikke fordi han er så fantastisk. Nei, det er kun fordi han er a) veldig god i senga og en drittsekk. Han faller ikke for deg fordi a) du er bare et knull og du har falt for han og er dermed uinteressant. You had your fun. Sexen var bra. La det være med det.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Hvis du er intressert så får du enten vise det eller la vær å havne til sengs med fyren flere ganger. Vanskeligere er det ikke. Ja dere jobber sammen og må forholde dere til hverandre uansett, men det går greit om man bare har bestemt seg for å gi faen Jeg har vært der =P Havna i senga med en kollega de første dagene etterpå så var det litt rart på jobb, men det kom seg fort. Man må bare velge å se det komiske i situasjonen ;-) Her havna vi sammen oftere og oftere, både i fylla og edru! Og det hele endte med at vi nå bor sammen å har det helt fantastisk. Jeg slutta ettervært i jobben når vi bestemte oss for å satse seriøst, han var indirekte sjefen min så det ble litt komplisert å jobbe sammen. Men det var virkelig verdt det!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Kan du ikke bare sende han en mld eller noe da?? "Har lyst å se "xxx" på kino.. Bli med ?? )" "Lyst å bli med å ta en matbit på xxx til helgen??" Må ikke være så pysete vet du !!!! Enten svarer han positivt, og det kan bli noe spennende. ELLER han svarer negativt, og da får du bare ta det for det det var; moro i fylla.. Så holder du deg smilende unna ham heretter. Ikke gjør ting mer kompliserte enn de er !!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg hadde et seksuelt forhold til en kollega for noen år siden. Vi holdt på i flere måneder. Hadde dødsrå sex. Men det ble med det. Viktig å ikke blande følelser inn i noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 IKKE gjør det. Om ikke han er intressert vil det bli kjempe ubehagelig,og du vil i verste fall slutte. Jeg har gjort det samme..og det fikk ikke noe bra utfall
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Ville tatt fise-testen på han jeg! Fis når dere sitter i sofaen å se hva han sier. Om han reagerer negativt så gass ned hele rommet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 hva med og sende en sexy mel.? oppfordre til sex i edru tilstand? som du skriver har dere jo nevnt på fylla at dere kan ringe for litt kos ) så rett og slett ta det derfra? ikke send noe kino,middag mel. lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Ha ha.. Jeg er blitt samboer med han jeg rota med på jobben. Gi det litt tid sier nå jeg. Vi rota sammen ganske lenge før vi innså at vi var hodestups forelskede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå