Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Og dama vet knapt hvordan hun finner fram på internett. Hun er nysgjerrig som fy, og det er nysgjerrigheten som nå har tatt overhånd. Jeg la ut noen bilder av sønnen vår her en dag, og disse har hun sikkert nå sett hos sin andre sønn. Vi bor et stykke unna, og de har ikke akkurat vist så mye interesse for oss siden vi flyttet for et år siden. Det er vel dels min feil at det er blitt litt avstand, men svigermor kan selv for det i utg.pkt. Og via facebook så vil de altså nå ha kontollen på oss, bla pga bildene. Når det er sagt så tar de knapt bilder selv av oss og sønnen vår, det er vi som må dele bilder med de. Høres sikker litt merkelig ut for utenforstående dette, men det ligger ting bak som jeg ikke vil utdype mer nå. Men takk til facebook som nå har opprettet gupper der man selv kan velge hva man vil dele med andre, da blir det nok ikke så interessant for svigermor allikevel.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 OK takk for du delte dette med oss da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå