Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hvor lang tid etter samleie/befruktning begynner man å merke det? Sånn smått..!?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Alt er relativt, man kjenner det når man kjenner det.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Her merket jeg murringer allerede i uke 3. Ble uplanlagt gravid
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Uke 3 - altså én uke etter befruktning.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Først da jeg var 7 uker på vei for da kom kvalmen. Merka ikke at mensen var borte. Hadde mye å holde fingrene i på den tiden...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Merket det 6 dager etter befruktning. Brystene klødde og stakk og var varme, og det stakk til nederst i magen når jeg reiste meg. Vonde stikninger, slik at jeg måtte ta meg til magen og bøye meg ned. Og etter ei uke begynte jeg å bli kvalm. Men vet om folk som ikke har merket en ting på flere måneder, så det er veldig forskjellig! Noen føder jo uten å ha visst at de var gravide også. Forstå det den som kan..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Grunnen til at jeg spør er at vi planlegger å bli gravid, og har netopp begynt å prøve. Ca ei uke etter samleie så synes jeg at jeg er så trett hele tiden, konstant trett nesten, er også små kvalm og uvel jevnt over hele dagen, spesielt på formiddagen. Men så tenker jeg at det er vel litt tidlig å merke noe, så er sikkert slik form pga at jeg "leter" etter gravid symptomer ;-) Men er jeg gravid så er det supert, og er jeg ikke, så er heller ikke det noe krise, blir nok når jeg blir ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå