Gå til innhold

Da er det min tur til ordinær ultralyd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer og gleder meg..

-Gruer meg fordi det har vært så stille i magen den siste uka.... Men har jo lest at det er bare normalt.. Klarer ikke helt roe meg med det kjenner jeg..

-Gleder meg til å se den lille igjen.. er 5 uker siden vi så h*n sist..

Og gleder meg til å høre om vi skal ha en jente eller gutt. Spennende å høre hva som vokser i magen denne gangen.. Har to jenter fra før. Men tenker ikke over hva det helst skal være så lenge det er friskt og alt er bra. Har kjent mer på den følelsen etter to SA tidligere i år.

Begge jentene skulle få lov av jordmor å være med. De skal sitte på venteværelse til undersøkelsen er over så skal de få komme å se på broren/søsteren sin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Håper det blir en flott opplevelse! Selv skal jeg nå på torsdag, og er litt stresset fordi jeg allerde er nesten 21 uker og ikke en gang er sikker på at jeg kjenner bevegelse enda! Noe kiler i magen, og pappaen sier han har kjent spark 2 ganger, men ja.. ikke regelmessig og ikke særlig kraftig.

Skrevet

Hei Maewin :)

Alt gikk kjempefint.. Alt så bra ut:) og vi så en liten gutt som sprellet uten at mor kjente noe som helst :)

Så da er det bare å vente på de store sparkene :)

Her har også far kjent noe, men det er en stund siden.. Tror det var fordi sjarmøren snudde seg..

Har ingenting å være engstelig for nå ihvertfall.

Er sikker på at du kan ta det helt med ro også jeg ;)

Ønsker deg masse lykke til på torsdag..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...