Gå til innhold

24.820 kr/år på røyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker man om man røyker en 20 pk om dagen....

Da gikk motivasjonen enda litt mer opp for og slutte.. (holder på men tar det gradvis)

så skal jeg spare ca 85 kr dagen og om 1 år skal jeg og snuppa og mann ta en flott ferie:) Røyker ikke fullt en 20 pk om dagen da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på!

Jeg sluttet den dagen jeg fikk snuppelura, og kjenner det godt på lommeboka! Selv om jeg har barn:)

Skrevet

Jeg og mannen min røykte ca 20 hver hver dag, og nå har vi vært røykfrie i over 5 uker;) Merker det på lommeboka, for å si det sånn:)

Merker det på helsa også... Gikk ikke mange dagene etter vi sluttet at all hosting og harking uteble totalt:)

Skrevet

Merker det på når vi handler og kjøper røyk hvor mye dyrere det plutselig blir. så ska bli deiligt og se prisen ikke stiger så mye med en gang de slår inn den røyken:P

Når vi handler i vanlig matbutikk så er røyken stortsett det dyreste på kvitteringen.

Holdt meg gjennom hele svangerskapet og mens jeg ammet(men da røykte mannen så merket det ikke særlig på lommeboka)

Men nå har han slutta så får jeg og;) så spare vi mye på det =D

Skrevet

Hærlighet, glemte jo helt å ønske deg lykke til med røykeslutten!! :)

Dette klarer du :)

-23.03-

Skrevet

23.03 var hi foressten;)

så bra;) merket dere det på kondisjonen også eller? føler min er ganske så dårlig. Ikke når det kommer til lek, herjin og springing med snuppa, men gå opp trapper til 3-4 etasje fks:P gå opp en bratt bakke. slike ting, så skal bli godt og få den opp og gå igjen.

Hilsen Hi

Skrevet

Takk:) du og må stå på videre;)

hilsen hi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...