Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Noen som har brukt det? Jeg vil gjerne vite hva andre synes! Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 har ikke prøvd den, men det sies jo at det er lurt å sove på magen for å få livmoren til å trekke seg sammen raskere. Så da tenker jeg da er det nok fint å kunne gå med et trykk på magen resten av døgnet også. Har lest mye positivt om den:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 har ikke prøvd den, men det sies jo at det er lurt å sove på magen for å få livmoren til å trekke seg sammen raskere. Så da tenker jeg da er det nok fint å kunne gå med et trykk på magen resten av døgnet også. Har lest mye positivt om den:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jaaaaaa, det funker! men ikke gidd å bruk penger på Belly Bandit, bare ett oppskrytt merkenavn. Du kan like greit bruke slik magebelte fra feks pavis.no, billigere og fungerer på samme måte. Men vil nok anbefale deg å kjøpe på ebay, masse utvalg og mange produkter du kan få til under 200 kr (tollgrensen) søk feks abdominal binder, bellybinder, post natal belt, abdominal belt osv
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Jaaaaaa, det funker! men ikke gidd å bruk penger på Belly Bandit, bare ett oppskrytt merkenavn. Du kan like greit bruke slik magebelte fra feks pavis.no, billigere og fungerer på samme måte. Men vil nok anbefale deg å kjøpe på ebay, masse utvalg og mange produkter du kan få til under 200 kr (tollgrensen) søk feks abdominal binder, bellybinder, post natal belt, abdominal belt osv
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for svar! Da tror jeg at jeg skal kjøpe et sånt belte! Og NÅ skal jeg sove! Er 37 uker og søvn er et fremmedord for tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå