TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Noen som har peiling på hvor jeg kan skaffe mønster til denne kjolen? Ligner på den søsteren til Emil har... Har sett en tegning av den, men det var det med å forstørre det så det blir riktig... skulle gjerne hatt et ordentlig mønster.. Må vel finnes et sted vel??
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, de har ikke på stoff og stil..
mammatetogansketette:)) Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg også vil !!! Kan du hjelpe meg også er du snill? De er såå søte de der...
tintafant-m/2 jenter Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Gjerne til meg også.. trenger noe å finne på disse mørke høstkveldene så jeg slipper å spise godteri... Tips til å finne stoff hadde også gjort seg.. Er det velour mange bruker?
Gjest amandine Skrevet 26. oktober 2010 #10 Skrevet 26. oktober 2010 Hi hi Så hyggelig at mange liker! Jeg tegnet mønsteret selv etter å ha googlet forklekjole.. Nå har jeg gitt den bort, så kan dessverre ikke hjelpe dere. Jeg sydde i to bomullsstoff, sånn at den kunne brukes på begge sider. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå