mammatrollet + spire i magen Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Skal ha dåp om 4 uker, men er litt i tvil om hva jeg skal ha på koldtbodet, er det noen som har forslag og tips?? Gjerne på oppskrifter også
Lovemelikeyoudo Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Karbonader/løk, reker, kylling, laks/eggerøre, potetsalat;)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 vet ikke hva man skal ha, men kan fortelle hva jeg kan huske at vi hadde roastbeef steik kokt skinke sylte laks waldorfsalat majones smør brød og i tillegg stekte vi en hel kalkun og serverte ved siden av. (kalkun er ofte billig i desember, ca 20 kr/kiloet på rema)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 et tips er forresten å søke på "Koldtbord", evt gå inn på ulike catering-frima sine nettsider og se hva de har i sine koldtbord-pakker. Da kan du få noen tips og ideer til hva du bør ha med.
Gjest Kira06 Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Dette hadde vi på koldtbordet vårt i dåpen til vesla: (ikke sikkert jeg husker alt.. hehe!) - Spekeskinke - Eggerøre - Potetsalat - Kalkun - Waldorfsalat - Karbonader m løk - Ørret - Remulade og majones - Godt brød fra bakeren - Skalldyr cabaret (skrives det sånn da?) - Rømme Og kaker til dessert. Vi satte forresten frem kakene samtidig som maten, slik at folk kunne forsyne seg når de ønsket. Og på den måten kunne folk også gå når de ønsket. At man ikke måtte sitte og vente på kaker og kaffe. Genialt synes vi, da vi ble litt slitne utover dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå