Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Lurer på en ting.. Jeg har nemlig en svigermor som er svært glad i å dusje seg med parfyme. Det resulterer i at min lille baby på 2 mnd rett og slett stinker parfyme etter at hun har holdt henne, og hun må bades for at lukten skal forsvinne. Parfymelukta sitter fortsatt i klærne hun brukte for en uke siden (la de til siden for å se hvor lenge det satt i..) En ting er nå at jeg synes det er fryktelig irriterende at babyen min oser bestemor. Babylukta er jo det mest fantastiske i verden. Men, er det slik at slik parfymebruk kan resultere i allergier? Flere som har sagt det til meg, men finner ikke dokumentasjon på nettet. Hadde vært greit å ha litt "fakta" å slå i bordet med.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Risikoen for allergi øker i takt med eksponering. Kanskje Neutral har noe om dette på nettsidene sine, i og med at de bruker informasjonen i kampanjene sine?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Ta kontakt med Norges Astma- og Allergiforbund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå