Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Det kjennes ut som jeg har bomull i hodet og hver gang det kommer noen høye lyder, så går det strømninger gjennom hele hodet (akkurat som det klinger)... Ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig.. Noen som vet hva dette kan komme av?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Nei.. hadde vært så enkelt tror jeg ikke jeg hadde gidda å lage innlegg her:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Det høres litt ut som slik jeg hadde det mot slutten av skoletiden min. Jeg var veldig stresset for eksamen, følte at jeg ikke kom til å klare det, at jeg hadde valgt feil retning, at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre med resten av livet etter studiene osv. Var mye hos lege og de fant ikke noe galt og antydet at det nok var forårsaket av stress. Det gav seg når jeg var ferdig og hadde hatt en lang pause fra å være flink...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Har du noen flere opplysninger? Hvor lenge har det vart? Når på dagen kommer det? Er det bare hjemme, eller også ute hos andre? Enn når du er ute i skogen?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Hmm, ja det har toppa seg litt med skole for meg også i det siste... Kanksje det er stress,ja.. Føler liksom ikke jeg stresser sjøl.. men underbevisstheten jobber nok litt med at jeg nærmer meg skoleslutt og at det ikke fins jobber innenfor yrke... Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Det startet i dag... Etter at jeg hadde vært ute å gått tur. Ganske kaldt, så til å begynne med tenkte jeg at det sikkert var derfor. Men det gir seg ikke... Lyden fra TV virker litt sånn dempa (nesten som propper i ørene) og når det kommer høye lyder så strømmer det skikkelig... Har bare vært hjemme i dag, så vet ikke om det er slik andre steder. Men ute er det også sånn.. Er ikke syk, men begynner kanskje å bli det...går mye omgangsyke her. Takk for at du svarer:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Hvis dette er noe du er plaget med over lengre tid så sjekk ut http://www.stralevern.no/ Mange har ymse plager pga av slikt
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Heia:) Idag er det heldigvis vekk.. Men vi bor rett med en høyspent og har veldig høye radonverdier i huset, så skal nok ikke se bort fra at noe sånt kan være grunnen, nei... Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #11 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tenkte mere på trådløs router og mobiltelefon + basestasjoner. Mange som får plager av slikt, men få som tør snakke høyt om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå