Gå til innhold

Fantomspark? Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen har vært litt rar i det siste. Har gått lengre mellom hver gang, og nå er det 44 dager siden sist jeg hadde mensen. Jeg bruker minipiller, og har tatt graviditetstest (fra billig-tester) som sier at jeg ikke er gravid. Likevel er jeg litt bekymret, for jeg har kjent så mye "bevegelser" i magen i det siste. Har kjent sånne "bevegelser" et par ganger før, men de siste dagene har jeg kjent det flere ganger om dagen. Det er sikkert "fantomspark" siden graviditetstestene viser negativt, men synes det er litt ekkelt, i og med at jeg kjenner dette rare i magen, og heller ikke får mensen. Men, hvis jeg hadde vært gravid, ville jeg jo vært ganske langt på vei, hvis det er bevegelser jeg kjenner, og da burde det jo slått ut på en test? Huff, noen som har opplevd å være gravide og det ikke slår ut på test før man kjenner bevegelser? Kan man kjenne bevegelser før man klarer å kjenne livmoren når man ligger på ryggen? Husker jeg kjente bevegelser veldig tidlig sist... (uke 11-12).

Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er helt sikkert ikke gravid,men jeg fikk det "sparket" her om dagen!ble helt satt ut faktisk(og savna egentlig spark fra graviditetstiden!)

det skjedde noen ganger og det var like rart hver gang...

men om du er gravid vet jeg ikke...

Skrevet

Er det siste barnet ditt tilfeldigvis rundt seks mnd? Tror det er ganske vanlig med endel fantomspark på den tiden. Har i allefall opplevd det selv, opptil flere ganger om dagen, og snakket med flere andre som har opplevd det særlig rundt den tiden.

Skrevet

Nei, det eldste barnet mitt er over 4 år! Jeg husker jeg kjente fantomspark like etter at det eldste barnet var født, kanskje det første året eller noe, men etter det har jeg ikke kjent det før nå... Litt skummelt egentlig...

Skrevet

Hvis det er 44 dager siden siste mens, er du jo ikke langt nok på vei til at du kan kjenne liv.

Skrevet

Hvordan skal vi kunne svare deg på dette?

Skrevet

Eldste? 'Hun spurte om det siste. Det yngste. Hvis du har bare ett blir det det "eldste" men da er det bare barnet ditt, ikke det eldste...

Skrevet

Jeg har hatt mange slike "spark" opp gjennom årene. 10 år siden jeg fødte.

Jeg er 100% sikker på at det er luft som går gjennom tarmene. Men tanken har sneiet innom baby i magen når det har stått på, men nei, aldri gravid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...