Snuppelura&Go`klompene Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 To måneder til jul i dag, altså fire uker til å gjøre klar kalenderen på :-) Mine tips er: Tattoveringer Klistremerker Miniboks med lego (feks på adventsøndagene) Julesjokolade/marsipan Sprettball Kinderegg Dropseske
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 * vaskekluter, som er små sammenklemte - også blir dem større når dem kommer i vann. * hårspenner * pepperkakeform ( en dag dere skal bake pepeprkaker)
sjøsamen Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 til 1 åringen min: rosinesker body strømpebukser dyrefigurer duplo smokk ullsokker (han er jo så liten at dette er jo mest for min skyld
It's all about me Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Mitt tips er å kjøpe det på sommeren. Da er det så mye salg på dyrere ting til kallenderpriser i alle leketøysbutikker. Går da runder og bare ser etter tilbuslapper/skilt. Null problem å fylle opp en kallender eller 3 da. Ellers har Brio en hylle med små ting til 15,- til 40,- ca. Selv har jeg i mine kallendere også klistremerkebok og klistremerker, slik refleks som ruller seg når en slår den på noe, forstørrelesesglass, HotWheels biler...nei jeg husker ikke jeg...
Hikken Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Her blir det nok hårspenner, små rosinesker, sokker, små lekebiler, badeleker, kanskje en truse eller to, litt sjokolade i helgene og på julaften blir det vel no litt større, kanskje en film ellerno )
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe en eske med duplo som koster rundt 200 kr og legge noen klosser i hver kalendergave. Eventuelt kjøpe 24 sånne små dyrefigurer som de har på lekebutikkene. Jenta har nettopp fylt 1 år, så jeg tror ikke det trenger å bli mer avansert enn det.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 - Truser - Sokker - Lego-poser (20,- pr pose) - Playmobil - Stor eske med byggesett i Lego og gi noen klosser i kalenderen hver dag, helt til 24.des., som ungen(e) kan bygge sammen. En fordel er jo da at du bygger det sammen på forhånd sånn at de vet hvilken klosser du skal pakke inn fra dag til dag, sånn at ungene kan begynne å bygge det sammen allerede 1.desember. - Spenner og strikker - Klistremerker - Tatoo-merker
Mammapudding Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 -Kino -Lommelykt -Forkle til bakedagen -Hårstrikk og hårpynt -Matboks -Vanflaske -Badeskumfigurer -Tøfler -Truser -Trøyer -Sokker -Kjole -Små godteting, her i huset Hello Kitty-godt I år blir kalenderen mye dyrere enn det jeg pleier, men det er fordi jeg pakker inn ting som vi må kjøpe uansett..bortsett fra kino, forkle og godteri
Cornelianelia Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Glitterlim. Jenta mi på fire synes det er kjempestas. En pakke med 5 limpenner kan spres på flere pakker. Ellers lurt å kjøpe ting som kan deles opp i flere pakker. Vanskelig å finne en ting som koster 10 kroner. Lettere å finne en pakke til 50 som kan deles i flere gaver.
Cornelianelia Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Og pepperkakeformer til den dagen dere skal bake pepperkaker :-)
Lemonia Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har allerede pakket ferdig julekalendergavene. Gutten vår blir to år og han er dermed litt for liten til kinderegg, klistremerker, viskelær og annet smått. Vi har kjøpt en stor Duplopakke og et puslespill som vi har delt opp i mindre deler til det ble 24 pakker av det. Da får han ting som faktisk blir brukt og ikke bare blir slengende omkring. :-)
Kamomille Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 kjøper gjerne en eske med lego eller playmo og deler opp. det fungerer helt fint:)
It's all about me Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Til en som har dilla på Toy Story: Denne store bøtta med alle de små soldatene. Kan deles opp i 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 eller 24 gaver )
*Rutletutt* Skrevet 26. oktober 2010 #14 Skrevet 26. oktober 2010 Til gutten min på snart 6 år kommer jeg bla til å kjøpe klistermerker, blyanter, viskelær, linjal, nøkkelring, kino eller teater en dag, julepynt, og ellers godteri på lørdagene (bla små smarties esker, julesjokolade, Svampebob kjeks og kinderegg). Til jenta mi på 3 år vanker det nok hårklemmer, hårstrikk, hårbøyle ol, smykke, armbånd og andre pynte-dille ting, klær til Barbiedukkene kanskje, klistermerker, kino eller teater og ellers godteri på lørdagene sånn som til storebror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå