Gå til innhold

Dårlig selvbilde, dårlig humøre....en dårlig samboer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg!

Har en flott samboer,og et herlig barn!

Selv om mannen min ikke er perfekt,så er han perfekt for meg. Han har sine dårlige sider,men hvem har ikke det?

Problemet mitt er Meg Selv! Har et langt og dårlig forhold bak meg,der jeg ble utsatt for psykisk mishandlig, han var utro, løy...osv osv! Etter flere år sammen med denne typen,var jeg langt nede!

Møtte 6mnd senere mannen min,som var med på å hjelpe meg opp på beina igjen. Han var suuuuper!

Men disse årene med X'n har satt sine spor: jeg er (etter flere år med min mann) fremdeles usikker på han - og det uten grunn. Er livredd for at han skal lyve, bedra meg, gå ifra meg o.l. Humøret mitt er veldig "opp og ned"! Mest sannsynlig mer "ned" enn "opp"... Noe som nok henger igjen etter år med utpsyking - for jeg var ei sprudlende og livsglad jente før jeg traff X'n...han har liksom tatt livet av livsgnisten jeg hadde,og gnisten har nok ikke kommet tilbake - ikke like mye som ønsket!

For å ha det sakt,så er jeg 100% over X'n min,men jeg sliter nok enda med å komme over måte jeg ble behandlet på. Eneste likheten mellom X'n og mannen min,er at begge er veldig sta...men det er jeg også. Ellers så er de så ulike som det går ann å få dem.

Jeg trenger hjelp...tips og råd til hvordan jeg skal bli et gladere menneske! Hvordan unngå å gå rund med dårlig humør - uten noen spes grunn... Er redd alt tullet mitt skal bli for mye for gubben,og at han skal gå ifra meg :(

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...