Gå til innhold

Godtemonster!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist sjokolade, potetgull med dipp og masse masse smågodte hele helga! Har i tillegg spist skikkelig mat også.. men får så dårlig samvittighe for alt det usunnet!! blæh...

Hvor skadelig er det for fosteret å få så mye sukker i seg?

Har virkelig pakket innpå denne helga.. NÅ er det nok.. !!!

Er dere andre også like godtesyke? Er i uke 19 nå.. Den siste mnd har jeg vært skikkelig matglad. Kanskje ikke så rart siden jeg spydde som en gris den første tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst på sjokolade HVER dag ;) Gir etter for det også, men vurderer å begynne å spise bocca (den mørke) og litt tørket frukt og nøtter heller for det er jo også godt (og sunnere) :)

Skrevet

Det er ikke så farlig å spise litt godteri, heller ikke mye om det er en dag eller to før man skjerper inn igjen.. 9 mnd derimot...

Det som ER viktig, er at man også spiser sunn mat! Altså både gulrot og sjokolade, ikke bare sjokolade.. da har kroppen næringsstoffer til å metabolisere alt man putter i seg, mens hvis man bare spiser junk, får man ikke de næringsstoffer man trenger. Pose og sekk, altså ;-)

Skrevet

Har det som deg ja. Veldig søtsug i det siste. Er nå snart 30 uker på vei jeg da, og søtsuget kom heldigvis ikke de første 4 månedene. Jeg gjør som nevnt over; spiser mye sunt i tillegg. Prøver å spise 5 frukt/grønnsaker om dagen, i tillegg til sunne middager med mye grønnsaker. Fisk minimum 2-3 dager i uken. Håper da at det kan veie litt opp for noe usunt nå og da...

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Godt å høre at det er flere! ;)

Har også fått et vanvittig sug etter sjokolade og søtt den siste uka (er 29+5 nå), og klarer rett og slett ikke stå imot. MÅ bare ha enten en kopp kakao (den forferdelig søte til Regia) eller en sjokolade om dagen, eller aller helst begge deler :P

Har vært veldig nøye med å få i meg minst mulig sukker ellers i svangerskapet, men nå er det bare klin umulig å la være :( Og det merkes godt både på formen og huden... Har ikke vært flinkest til å spise grønnsaker heller den siste tiden, men idag blir det helt klart wok til middag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...