Gå til innhold

32 år og ALDRI spist på mcdonalds!! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i løpet av mitt 32 årige liv aldri spist mat fra mcdonalds, burgerking etc. Barna mine har heller ikke blitt introdusert for dette. Etter min mening er det totalt unødvendig, og helt meningsløst!

Og jeg tror ikke vi går glipp av noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen stor McDonalds-entusiast, men seriøst????!!!!??? Aldri????

Skrevet

Det finnes mange steder jeg ikke har spist...er det noe å skryte av altså?

Skrevet

Mye som er unødvendig og meningsløst. Marshmallows for eksempel.

Hvorfor lager du et innlegg om dette ? Er det skryteinnlegg, eller bare ren informasjon ?

Skrevet

Hm.. Synes egentlig man bør prøve det meste 1 gang, så hos meg høster du ingen applaus:)

Er enig i at det smaker "så der", men en burger derfra har vel aldri tatt livet av noen:)

Skrevet

Jeg er 39 og har aldri vært på Bagatell, slå den!!!

Skrevet

Det synes jeg faktisk var imponerende! Jeg har bodd en plass mye av livet mitt laaaaaaangt fra mc Donalds, Burger King o.l men hver gang vi har vært i en by så har jeg fått det i meg for å si det sånn;)

Skrevet

Er bare nysgjerrig på om jeg er den eneste.... Gikk ikke det frem? Ikke ment som skryteinnlegg, jeg har bare ikke gjort det...

Skrevet

Var ikke ment som skryt!! Bare lurte på om det var flere særinger der ute ;-)

HI

Skrevet

Jeg er 34 og har spist der bare en gang. Det var på en korpstur i nittenhundreåstillongs da hele korpset spiste der.

Skrevet

Nå var jeg ikke ute etter aplaus heller, så det er helt greit :-)

HI

Skrevet

Jeg er 24 år og har aldri spist lutefisk... Synes du det er interessant?? Sikkert like interessant for deg å vite det som det er for oss å vite at du aldri har spist på McDonalds... Flyr ikke ned dørene der selv heller, synes du det var interessant informasjon??

Kjære vene, sier jeg bare....

Skrevet

He, he.... det har jeg heller ikke ;-)

HI

Skrevet

Og marshmellows har jeg smakt en gang, IKKE godt! Men barna mine spiser det når vi griller det på bål...

HI

Skrevet

Hvis du ikke syns det var interessant, hvorfor i all verden gidder du å svare? Eller hvorfor åpner du i det hele tatt innlegget??

Overskriften forteller deg jo hva det handler om!!

Kjære vene ja....

Skrevet

jeg er på Mcdonalds vertfall 1 gang i uka. syns det smaker godt jeg.

Skrevet

Kan ikke skryte på meg å aldri ha spist på slike steder, men kan telle på fingrene antall ganger vi har spist på slike steder, da vanligvis i forbindelse med at vi har vært på lengre biltur og skulle ha lettvint og kjapp veimat.

Ellers spiser vi helst god hjemmelaget mat, eller på litt bedre resturanter.

God mat har de uansett ikke og det er mer magefyll, barna liker heller ikke den type mat. Men skikkelig god pizza fra en bra lokal pizzeria det spiser vi kansje en gang i mnd.

Skrevet

åååå, da er det på tide å prøve!! i mine øyne har du virkelig gått glipp av noe! for barna våre er det alltid stor stas å få lov til å spise må mc donalds, ville ikke tatt fra barna den gleden jeg ser i øynene deres den sjeldne gangen vi er der!! Unn dere noe i livet!!

Skrevet

Vi unner oss masse i livet vi, bare ikke på mcdonalds. Og jeg ser glede i øynene til barna mine hver dag..

Den dagen mine barn er så store at de selv kan ta turen til mcdonalds så vil jeg ikke på noen måte nekte dem det, men det blir ikke meg som introduserer dem for det :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...