Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Har alltid hatt et godt forhold til broren min som er 29 år, i helgen var jeg og mamma og pappa og han sammens på hytten vår. Da fortalte broren min at han hadde truffet en dame på 47 år?? Kan umulig se for meg hva han skal med en så gammel dame. I tillegg har hun 4 halvoksne barn og kunne ikke tenke seg flere og det kan jeg jo skjønne. Men han elsker jo sine onkelbarn så derfor kan jeg umulig se for meg at han har noen fremtid med denne gamle damen. Mamma og pappa ble kjempestille da han fortalte hvor gammel dama er. Først når han sa at han hadde fått seg kjæreste ble de kjempeentisiastiske, men som sagt da han sa alderen på henne så ble de rett og slett målløse. Håper dette forholdet er over fortere enn vi aner, han er en kjekk gutt i sin beste alder og ingen tvil om at han er attraktiv og ikke trenger finne seg en dame som snart er bestemor og det hele.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Dette er nok noe han trenger å finne ut av selv, bare vær søsteren hans du og støtt han når han trenger det
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Smaken er som ræva..., så du får bare gi henne sjansen, uansett om du liker det eller ei:) Det er vel i siste instans opp til han, og han alene:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Uff, hun føler seg nok ikke særlig velkommen i familiesammenkomster... Tenkt deg i hennes situasjon da. La broren din velge dame selv, og godta vedkommende som hun er.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Det viktigste er vel at broren din er lykkelig? Siden han valgte å fortelle dere om henne så mener han nok alvor med henne og da syns jeg dere skal respektere det og støtte ham. Det er jo hans valg alene hvem han vil dele livet med
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Skjønner at situasjonen er noe uventet. Men hva er viktigst for deg i denne situasjonen? Dine egne eller broren din sine følelser? Jeg synes du skal prøve å sette deg inn i broren din sin situasjon. La han få ta sine egne valg selv om de er kontroversielle. La han få føle sine egne følelser og være åpen om dem uten å føle seg uglesett av familien. Ville du følte det samme om han kunngjorde at han er homofil?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg kjenner også en sånn som ble sammen med ei "gammal dame". Så lenge jeg har kjendt han har han mast om at han ønsket seg barn og prøvde så godt han kunne og skaffe seg ei dame til dette formålet..Men han har alltid vært en tanke overivrig og innpåsliten så damene flyktet en etter en. Men en dag konkluderte han at han funnet den rette. Så da datt det ut av en kompis av oss " ja du skal vel snrt bli far du nå da" NEI svarte han hun er for gamel. Selvsagt bare måpte vi. Men det viste seg at han hadde blitt sammen med en av morens alle beste venninner.. Han var da 25 og hun er 61.. De er faktisk sammen ennda etter snart 5 år...Men unger får han nok aldri med henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå