Gå til innhold

Dere som har født før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvor vannet deres gikk, altså ikke hvor det "gikk" sin vei, haha, men var dere på butikken eller hjemme? hvordan opplevde dere det??

mitt gikk i fødesenga på sykehuset med nr 1.. så lurer på hvordan det kan oppleves ellers liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg gikk ikke vannet av seg selv, de måtte "ta vannet" da jeg låg med pressrier.

en venninde merket ikke at det gikk engang, hun trodde ikke vannet var gått, men da fødselen var i gang, var det ikke noe vann inni der.. :P

så lurer også på hvordan det er når vannet går :)

Skrevet

Vannet gikk kort tid etter at vi ankom sykehuset.

Jeg satt i en "godstol" og hatt nettopp målt ctg/sparketest. Skulle få servert litt saft for å vekke babyen. Drakk noen slurker før en kvalme bredde seg over meg. Jeg kasta opp og akkurat da spruta vannet ut av meg. Trodde først at jeg ikke hadde klart å holde igjen da jeg kasta opp, og derfor hadde tissa på meg.

Fødte kanskje 20 minutter etter at vannet gikk. Det gikk så fort derfra at jeg har ikke noe tidsperspektiv på det, men det kunne ikke være mer enn 20 minutt ihvertfall.

Skrevet

Vannet mitt gikk halv 2 om natta hjemme i min egen seng..! :P Var ikke så mye som kom ut, men absolutt nok til å skjønne hva det var. Hadde ikke sovnet enda, og jeg husker jeg ropte til samboeren min "Jeg lekker!!" Haha.. Begge ble jo da kjempevåkne og gira, selvom det var 14 dager til termin. Men 20 timer senere hadde jeg født en gutt ;)

Skrevet

Vannet gikk hjemme. Opplevdes som: OOps...nå skjer det:-) ....begynte først å lure på om jeg tisset på meg...men var liksom ikke noe tvil når det ikke stoppet.....:-)

Skrevet

begge gangene her gikk det like før ungen kom ut (pressriene)

Skrevet

Vannet gikk på natta i senga:-) Kjentes ut som om noe stakk hull på en vannballong:-)

Skrevet

Vannet gikk i senga veldig tidlig på morgenen.. Husker ikke helt følelsen, men heiv meg ut av senga slik at det meste rant på gulvet.. Var mye ja! Hadde lagt tisselaken i senga, og det var jeg veldig glad for. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...