Gå til innhold

Noen som kan gi meg litt vennligsinnet kjeft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært røykfri i 2,5 år, og etter en dass uke så gikk jeg ut og tok en røyk. Fy flate så dumt. Men det skal ikke gjenta seg......lover:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du klarer å ikke ta flere nå, så er det ingen vits å kjefte.. men var den virkelig god? Synes røyk smaker pyton når jeg ikke røkt på lenge... og det frister ikke med gjentagelse!

Skrevet

Fy flate nå må du ta deg i nakkeskinnet å passe på, seriøst, der der var dritdumt!!! du må ALDRI ALDRI finne på å ta en igjen. Jeg gjorde det og tilslutt røyka jeg 20 om dagen igjen. Klarte å si til meg selv at "Jeg har da ikke begynnt å røyke igjen, tar bare en liten pause som ikke-røyker" ...

Dette var etter ett samlivsbrudd. Røyka vell i ca 1-2 år etter det før jeg klarte å slutte. Presterte å begynne å snuse isteden LENGE.... Du aner ikke .... seriøst : SHAME ON YOU!

Skrevet

Thank you:-)

Jeg var så sur at jeg kjente faktisk ikke etter hvorvidt det var godt eller ikke. Men jeg har en uggen hodepine nå, og jeg har en sterk mistanke om hva det kommer av...:-/

Det er så utrolig dumt. Da jeg ble gravid med første barnet så var jeg røykfri i 3 år, og så røkte jeg til jeg ble gravid på nytt for 2,5 år siden. Men jeg vil jo gjerne like å tro at jeg slutta for min egen del, og ikke bare for ungenes del. For når graviditet og amming er over så begynte jeg liksom å mangle argumenter på hvorfor jeg fortsatt skal være røykfri.

Men det var jo dritlett å slutte for barnas del, så da burde det jo være like lett å slutte for min egen del. Ser ut for at jeg burde gå noen turer i tenkeboksen med meg selv nå ja......

PS: ble litt skremt når jeg så noen hadde svart som har "Bakoversveis" som nick he he he:-)))) Regna med at da ble det bakoversveis på meg også he he:-))))))))

Skrevet

He he Kan bedre, for å si det sånn, men du skrev vennligsinnet. Så jeg la bånd på mæ sjøl! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...