Gå til innhold

har dere noen interesse av forberedelses-lister til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alle liggende, og kan legge ut en og en uke av gangen.

er de vi har hatt før om åra, "vi odner til jul" og tenkte kanskje det var noen nye her,som ikke har fått det med seg før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja:-) den er jo kjempe smart:-)

Skrevet

Åååå herreguuuuud, ble så stressa av de listene. Jeg har nettopp flytta hit (i sommer) MÅ jeg virkelig??? Huff og stønn!

Skrevet

nei, du må ikke :-))

jeg følger heller ikke de listene slavisk, men moro å se hva som en faktisk gidder å gjøre før jul, mye av det tar jeg ikke før på våren og da er det så mye kosligere å gjøre sånn huslige ting.

jeg legger ut nr 1, så får vi se om det er noen som vil ha de videre....

Skrevet

Ha! Ha! Jeg plagde jo gubben til å gjøre alt i uke 1 sist helg jo ! Klart man må rydde ute til vinteren kommer :) Hi hi *puster letta ut*

Skrevet

Ro dere ned, folkens!

Vi skriver fremdeles oktober, det er 2 måneder til jul. Dessuten er det ikke verdens undergang om ikke alt er "perfekt". Det blir jul likevel. Ingen vits å stresse. Få fram litt lys i vinduene 1. søndag i advent og få inn juletreet den 23. desember, så blir det jul, selv med et par støvdotter i krokene.

Skrevet

Er det egentlig så mye å gjør en ikke gjør ellers i året at en trenger spesielle lister for det???

Det eneste som skal gjørs utenom det vanlige er vel å kjøpe inn noe ekstra godt å spise, kanskje ta en tur på polet, dra fram litt pynt og kjøpe de berømte julegaven....

Selv jeg trenger ikke lister for det :o)

Skrevet

Jeg vil jeg vil.

Fulgte det i fjor og jeg ble mindre stressa av det enn å ikke ha noe å følge etter :)

SUPERT!!!

Skrevet

Helt enig, Frokostquiz!

Er ikke mye å ha lister etter, stelt til jul har jeg tross alt gjort i over 20 år, så det blir nok jul i år også, selv uten lister ;-)

Skrevet

Hmmm.. har vært gravid to juler på rad, og tok da (måtte ta) jula og -forberedelsene veeldig med ro. Og tenk, vi hadde to veldig flotte juler likevel! Faktisk koste jeg meg MERE både før- og i julen enn noen gang, med godt senkede skuldre. Det beste var at "omverdnen" godtok det, i min "tilstand" var det jo greit, spørs om det takles like bra i år :P

Så, jeg har forholdsvis få lister, med forholdsvis få men viktige punkter! Som småbarnsforeldre er man jo grunnlegger av sine barns jule- og førjulstradisjoner, tenker ikke å gape høyere enn at jeg mener at jeg kommer til å kunne møte forventningene i flere år fremover uten å slite meg (eller barna!) ut. Kos er nøkkelordet. Må nok helt sikkert legge til ting på den lista etterhvert, f.eks. adventskalender til neste år- gleder meg allerede:)

Vel, det var meg.. men eelsker jo lister da, så sånn sett burde jeg si JAA! Men sier nei takk- tenker å leve i min lille verden å tro at det jeg gjør er nok ;)

Forøvrig aner jeg ikke hva listene her inne går ut på da, men av redsel for å måtte legge til noe jeg har brukt to år på å skrelle av lar jeg det være ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...