Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Elsker alt de har der. Sukk lommeboka rekker så lite Noen som har jobbet/jobber der?? Hva har dere hjemme som er blackdesign ting? Jeg har løpere, lys, duftlys, plus pluss
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 For fem år siden likte jeg blck design og hadde en del løpere og krims krams.. Men nå føler jeg at det er litt småharry med BD,og bruker heller ikke så innmari mye penger på sånt lenger..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Det er godt mulig jeg har harry smak, men jeg synes black design har mye fint. For meg går grensen ved røkelse... Ps: jeg har eikebord også, så det er mulig jeg ikke er meningsberettiget...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg ELSKER blackdesign ting. De har kommet seg veldig og har fått inn veldig MYE fint. Ikke bare det som er i katalogen!!! Kunne godt tenkt meg å jobbet der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hallo?? Harry?? den må du lengre ut på landet med.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har noen knagger i gangen fra disse, er kjempefornøyd med de
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Ja, har litt Black Design... Skohylle, speil, entrébord, noen knagger, løpere, lysestaker og bilderammer.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 OMG, en mengde av produktene på den nettsiden finner man på Europris til en langt lavere pris...!!! Svindel og bedrag!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 Hmm, jeg tror kanskje jeg har en løper derfra. Og en pose te. Men det er det. Kjøper heller litt herfra og derfra, og syr en del selv.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 Man kan ikke sammenligen BLACKDESIGN og EURAPRIS!! To forskjellige kjeder og kvaliteter. Hos blackdesign snakker vi kvalitet
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har alltid fått printet inn at Black design er harry og har av den grunn tenkt at det bare er fæle ting der. Men nå gikk jeg inn på siden for å se, de hadde faktisk mye fint der!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 jeg kjøpte en veggdekorasjon hos dem i høst, et sånt dobbelt hjerte med telysholdere, men jeg klarer ikke bli enig med meg selv om jeg liker det eller ikke. Heller nok litt mot at det havner på loftet...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #13 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har 3 lysestaker og et fat fra BD som jeg har kjøpt selv. Også har jeg serviettholderen som ALLE har og et lite veggspeil med plass til et telys foran. Fikk dette i gave for mange år siden. Pynteting, lys og diverse kjøper jeg der jeg finner det jeg vil ha. Hvis jeg syns det er fint spiller det liten rolle hvor jeg kjøper det. Jeg syns ikke BD er harry, de har mye fint. Men ingenting jeg bare MÅ ha, så lommeboka klarer seg godt.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #14 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg også har MYE fra black design. Lysestaker, løpere og diverse krims. Det ligger pakket bort på loftet, og er riktignok kjøpt på nittitallet en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå