Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 skal få satt inn en, men har bare hørt skrekkhistorier.. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Dårlig, veldig dårlig erfaring her. Ville IKKe ha gjort det.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Foreløpig dårlig, så dytter denne for å høre andres versjon... Satte den inn for fire uker siden og har blødd hver dag siden... (ikke mye, men som siste dag av mens). Er dritt lei, så vil gjerne høre andres erfaringer.. Er på nippet til å ta den ut nå.. (men ellers ingen plager med humørsvingninger og sånn som jeg hører andre klage på)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har ingen dårlige erfaringer utenom at det kommer nesten usynlige blødninger en liten stund før og etter menstruasjonen, men det blir mindre og mindre nå. Har hatt den siden i slutten av juli, og nå varer mensen bare 3-4 dager, og småblødningene er vel en dag eller to i forkant. Så det kommer seg etterhvert, du må bare være tålmodig. Har ikke hatt noen problemer med vekta eller humørsvingninger osv av den.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Har forsøkt den to ganger. Første gang ble jeg ikke imponert, men da viste det seg at den satt litt feil. Nå er jeg strålende fornøyd. Har gått fra monsterblødninger og mye pms, til at truseinnlegg holder og null pms. Herlig
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Ehh... Sa ikke gynekologen din at det er vanlig å småblø i opp til 3 mnd etter innsetting? 4 uker er jo "ingenting", du må gi den 3-4 mnd før du får se skikkelig effekt av den. Husk at den skal vare i minst 5 år, det tar litt tid før kroppen venner seg til den.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Har forresten gått ned 12 kg etter innsetting i sommer, så er ikke sånn at man må legge på seg av den. Altså, har ikke gått ned av den, men til tross for den. Anno 10:12
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg satte inn i slutten av juni og er så langt veldig fornøyd. Blødde bare bitte litt samme dagen. Og har bare hatt litt spotting noen ganger i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Det var nå virkelig godt å høre:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå