chicka_85. Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 noen som har denne vogna og er fornøyd?
JenteOgGutterMamma! Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Hei! :-) Jeg kjøpte den i fjor til lillegutt og er KJEMPEFORNØYD! :-) Stoor og god bag, brukte bagen med pose i til lillegutt var ca 7 mnd og ikke så intressert i å bare ligge lenger! Den er utrolig lett å trille, selv om mange tror den ser litt stor og tung! Det eneste negative jeg kan finne på denne vognen er at det ikke er regulerbare seler, opp og ned på sittedelen slik at barnet lett blir "hengende" i selen med en gang man begynner å bruke sportsvogndelen! Men det lar seg lett løse ved å la barnet sitte på ei pute eller lignende til barnet vokser seg større! :-) Måtte kjøpe ny vogn pga at den Briovogna vi hadde jo var helt utslitt etter å ha vært brukt til 4 barn, og angrer ikke et sekund på at vi valgte Emmaljunga Edge Duo vogna! :-) Lykke til med vognkjøpet! :-)
Nr 2 på vei <3 Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Hadde emmaljunga city cross sist og eeelsket den, den er solgt nå, nesten trist.. Men forelsket meg i edge duo som vi går for denne gang !! Stor tro på at den er like god, + det er vedbart styre på den Gleder meg etter ordinær ul så jeg får bestilt den ))
Ella78 m/ A&M Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har den og er veldig fornøyd! Kjøpte den til førstemann i 2008, og gleder meg til å pakke frem bagdelen igjen snart... Stor og god, super vogn til vinter, men også resten av året...
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har også den vognen og er kjempe fornøyd =) kjøpte den i 2007 og gleder meg til å bruke den igjen =) Syntes vognen var knall god og har ingenting å utsette på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå